De sterkste argumenten moet ge altijd voor 't laatste houden.viperke wrote:Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek)Jefke85 wrote:Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.Bos-Klapper wrote:succes iedereen,
gelukkig is 'den blok' maar voor volgend jaar voor ik, maar ik weet wel nog niet wat dat ik volgend jaar zal doen: bio-ingenieur, informatica,..
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Jefke85
- Mountainbiker
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Och wij kunnen niet klagen we hebben nog een afdeling chemie en ing en das toch nog in ordeviperke wrote:Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek)Jefke85 wrote:Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.Bos-Klapper wrote:succes iedereen,
gelukkig is 'den blok' maar voor volgend jaar voor ik, maar ik weet wel nog niet wat dat ik volgend jaar zal doen: bio-ingenieur, informatica,..
- Jefke85
- Mountainbiker
Das goed dat, zo gaat ge oplette in de klas. Ge gaat nog altijd naar school om te leren ez, niet om naar de meisjes te kijken. De beste komen 's avonds buiten, dan vallen er trucen te doen, zoals ze zeggen.roy wrote:Och wij kunnen niet klagen we hebben nog een afdeling chemie en ing en das toch nog in ordeviperke wrote:Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek)Jefke85 wrote: Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.maarja in onze klas nul de botten meisjes
wij zijn maar met 8 jongens tegenoger 18 meisjes, het grote nadeel hiervan is als je als jongen brost hebben ze dat vlug door. Er zijn zelf al lessen geweest dat er enkel meisjes zaten, dus da heeft ook soms nadelenJefke85 wrote:Das goed dat, zo gaat ge oplette in de klas. Ge gaat nog altijd naar school om te leren ez, niet om naar de meisjes te kijken. De beste komen 's avonds buiten, dan vallen er trucen te doen, zoals ze zeggen.roy wrote:Och wij kunnen niet klagen we hebben nog een afdeling chemie en ing en das toch nog in ordeviperke wrote: Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek)maarja in onze klas nul de botten meisjes
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Ge moogt er fier op zijn als ge da al in het middelbaar doet...Genius wrote:Evenzeer bij het middelbaar hoor, als ik zie hoeveel dagen (lees nu al bijna weken) ik ben thuis gebleven...Berggeit wrote:brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijsalleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt
Wel steeds voor het goede doel
![]()
(lees: trainen of dergelijke)
- Jefke85
- Mountainbiker
Mja, denk er ook zo over eigenlijk. Ik heb ook veel gevloekt in middelbaar en ik wou ook liever gaan trainen als het goed weer was. Het is voor uw eigen goed manneke, echt. Ik geloofde dat soms ook niet op uw leeftijd, maar heb nu, 3e lic, soms al spijt da ik in middelbaar in bepaalde vakken nie meer tijd gestoken heb (talen bvb...).snellebeentjes wrote:Ge moogt er fier op zijn als ge da al in het middelbaar doet...Genius wrote:Evenzeer bij het middelbaar hoor, als ik zie hoeveel dagen (lees nu al bijna weken) ik ben thuis gebleven...Berggeit wrote:brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijsalleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt
![]()
wreed goe doel.Genius wrote:Evenzeer bij het middelbaar hoor, als ik zie hoeveel dagen (lees nu al bijna weken) ik ben thuis gebleven...Berggeit wrote:brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijsalleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt
![]()
Moest ge mijne kleine zijn, ge lag me uw blote poep over mijne knie
En moest ik da geprobeerd hebben, had mn pa met mij net 't zelfde gedaan. En terecht (en die laatste, das zonder lol).