20/01/08 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Eijsbiker wrote:Tot op heden ligt het pakoer er redelijk droog bij, voor diegenen die graag weten waar er gereden word, we vertrekken langs de spoorweg richting wedstrijdparkoer van Lommel, van hieruit gaat het richting Overpelt waar we na de bevoorading de Overpeltse bossen induiken om van hieruit langs de testbaan van Ford terug te keren naar het vertrekpunt.

Weeral langs daar :-? #-o Ik had gehoopt dat men richting Balen zou trekken, maar goed dat je dit hier post. Nou, dan pas ik hoor morgen, dat traject heb ik de laatste 2 maand al genoeg gereden. ](*,) En met dit weer zie ik het niet zitten om dat alweer te doen. :wink:
kabeljauws
Mountainbiker

Post by kabeljauws »

Volgens Hanzel komen we morgen met drie man van Biketeam Kabeljauws. Alla, dan zal ik me morgenvroeg maar uit bed trekken... :-D
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ik ben net het parcours een beetje gaan verkennen namelijk het stuk achter de Ford (Testbaan), dit is namelijk het droogste stuk van het parcours en,

NAT NAT NAT NAT #-o

Enige + puntje na de verkenning was dat men fiets niet van onder tot boven vol met slijk hing, ik was namelijk te voet :oops:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

CyclingDream wrote:Ik ben net het parcours een beetje gaan verkennen namelijk het stuk achter de Ford (Testbaan), dit is namelijk het droogste stuk van het parcours en,

NAT NAT NAT NAT #-o

Enige + puntje na de verkenning was dat men fiets niet van onder tot boven vol met slijk hing, ik was namelijk te voet :oops:
Meen je dit nu echt?
Normaal zou ik morgen in Brasschaat rijden(thuismatch) maar iets zegt me dat de Limburg veel droger is.Dus dit klopt niet?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

maltje wrote:
CyclingDream wrote:Ik ben net het parcours een beetje gaan verkennen namelijk het stuk achter de Ford (Testbaan), dit is namelijk het droogste stuk van het parcours en,

NAT NAT NAT NAT #-o

Meen je dit nu echt?
Normaal zou ik morgen in Brasschaat rijden(thuismatch) maar iets zegt me dat de Limburg veel droger is.Dus dit klopt niet?
Normaal klopt dit wel, maar ook hier telt "trop is teveel " :evil: #-o
Freezing
Mountainbiker

Post by Freezing »

ik zal aanwezig zijn, zolang het maar niet regent
CyclingDream
Mountainbiker

Lommel

Post by CyclingDream »

Ja manne ik kan er ook niks aandoen sanne,

De enige stukjes die er nog redelijk goed bijlagen nabij de Ford-Testbaan waren,

- Het stukje naast de Spoorweg (Lommel-Overpelt)
- Het stukje nabij Overpelt, dat iets hoger gelegen is (en een gele zandgrond heeft)

- De rest was éne vettigge boel #-o

En ik kijk nu net buiten en het motregend nog altijd :(
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

Vandaag gereden, en buiten een paar nattere stukken aan de ford testbaan geen modder gezien. Leve de lommelse zandgrond. Tot aan de bevoorrading zelfs geen spatje modder.
ik heb me goed geamuseerd, mooie tocht, moddervrij, en goed uitgepijld. voor mij dik in orde.
Tot volgend jaar alvast.
Freezing
Mountainbiker

Post by Freezing »

heb voormiddag ook gereden,
voor de bevoorrading lag het er uitstekend bij
zo goed als geen modder. na de bevoorrading was wat anders :P
ben al blij dat het droog is gebleven.
en de parking was vervelend, lange veldweg moeten doorrijden
met veel puttekes, heb mijn voorbumper ermee wat beschadigd.
was balen :(
StAkKe
Mountainbiker

Post by StAkKe »

Het was heel goed te rijden, had gevreesd door die buien de laatste dagen. Veel herkenbare omgekeede stukken. Lang leve onze ondergrond! :P
Post Reply