Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

viperke wrote:
Jefke85 wrote:
Bos-Klapper wrote:succes iedereen,

gelukkig is 'den blok' maar voor volgend jaar voor ik, maar ik weet wel nog niet wat dat ik volgend jaar zal doen:cry: : bio-ingenieur, informatica,..
Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.
Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek) #-o
De sterkste argumenten moet ge altijd voor 't laatste houden.
Rubinhoo
Mountainbiker

Post by Rubinhoo »

Vandaag mijn derde gehad. Da was een beetje nen tegenvaller, maar ik hoop nog op een 10 [-o<

Nu nog vijf te gaan :-?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

viperke wrote:
Jefke85 wrote:
Bos-Klapper wrote:succes iedereen,

gelukkig is 'den blok' maar voor volgend jaar voor ik, maar ik weet wel nog niet wat dat ik volgend jaar zal doen:cry: : bio-ingenieur, informatica,..
Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.
Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek) #-o
Och wij kunnen niet klagen we hebben nog een afdeling chemie en ing en das toch nog in orde :P maarja in onze klas nul de botten meisjes
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

roy wrote:
viperke wrote:
Jefke85 wrote: Rechten doen, dat is een hele semester lekker leventje en dan ff op tanden bijten in den blok.
Och wij kunnen niet klagen we hebben nog een afdeling chemie en ing en das toch nog in orde :P maarja in onze klas nul de botten meisjes
Das goed dat, zo gaat ge oplette in de klas. Ge gaat nog altijd naar school om te leren ez, niet om naar de meisjes te kijken. De beste komen 's avonds buiten, dan vallen er trucen te doen, zoals ze zeggen.
parring
Mountainbiker

Post by parring »

Jefke85 wrote:
roy wrote:
viperke wrote: Ge vergeet de hoofdreden; een overvloed aan mooie meiskes !! Da's hier op een technische school wel anders (lucht- en ruimtevaarttechniek) #-o
Das goed dat, zo gaat ge oplette in de klas. Ge gaat nog altijd naar school om te leren ez, niet om naar de meisjes te kijken. De beste komen 's avonds buiten, dan vallen er trucen te doen, zoals ze zeggen.
wij zijn maar met 8 jongens tegenoger 18 meisjes, het grote nadeel hiervan is als je als jongen brost hebben ze dat vlug door. Er zijn zelf al lessen geweest dat er enkel meisjes zaten, dus da heeft ook soms nadelen
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijs :-D alleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt :drunk:
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Berggeit wrote:brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijs :-D alleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt :drunk:
Evenzeer bij het middelbaar hoor, als ik zie hoeveel dagen (lees nu al bijna weken) ik ben thuis gebleven... :lol: Wel steeds voor het goede doel :lol: =P~ (lees: trainen of dergelijke)
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Genius wrote:
Berggeit wrote:brossen brossen, da hoort nu eenmaal bij thoger onderwijs :-D alleen een beetje uitzoeken bij welke vakken da lukt :drunk:
Evenzeer bij het middelbaar hoor, als ik zie hoeveel dagen (lees nu al bijna weken) ik ben thuis gebleven... :lol: Wel steeds voor het goede doel :lol: =P~ (lees: trainen of dergelijke)
Ge moogt er fier op zijn als ge da al in het middelbaar doet... :roll:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

snellebeentjes wrote:
Genius wrote:
Ge moogt er fier op zijn als ge da al in het middelbaar doet... :roll:
Mja, denk er ook zo over eigenlijk. Ik heb ook veel gevloekt in middelbaar en ik wou ook liever gaan trainen als het goed weer was. Het is voor uw eigen goed manneke, echt. Ik geloofde dat soms ook niet op uw leeftijd, maar heb nu, 3e lic, soms al spijt da ik in middelbaar in bepaalde vakken nie meer tijd gestoken heb (talen bvb...).
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Genius wrote:
wreed goe doel.
Moest ge mijne kleine zijn, ge lag me uw blote poep over mijne knie :roll: :lol:
En moest ik da geprobeerd hebben, had mn pa met mij net 't zelfde gedaan. En terecht (en die laatste, das zonder lol).
Post Reply