18/01/08 Zwalm By Night

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pico
Mountainbiker

Post by pico »

Ik kom ook wel af... Weet wel niet hoe dat gaat meevallen :-D
Mijn eerste vtt tocht in den donker [-o<
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

't zal beetje vettig liggen vrees ik..........
als ik kan kom ik,de meerbeekse bikers zijn niet allemaal bang om hun bikeske vuil te maken
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

één woord
schitterend,zoals vorig jaar
tot volgende keer
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

inderdaad, prachtige organisatie, prima bepijling, goede aprés, prima afspuitinstallatie =D>
Tot de volgende keer
perre
Mountainbiker

Post by perre »

jaja ons mogen ze volgend ook terug verwachten .Twas den eerste keer dat we deze toer gereden hebben en twas dik in orde chapeau voor de organisatie
velleken
Mountainbiker

Post by velleken »

proficiat aan de organisatie!

het was mijn eerste nachtrit en is heel goed meegevallen!!

heel goede afspuitplaats trouwens!

mvg peter
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

SCHANDALIG !!!!!!!

En wat is er nu schandalig ?
Slechts 67 man voor deze tocht, da is echt schandalig want :
- redelijk schoon parcours (soms wat lang baan, maar ook wel een paar heel schone en zware stroken, als ik mij niet vergis hebben ze door het weer zelfs een strook eruit gelaten. Een keer de beek wel bijna te dicht gezien, was efkes schrikken)
- zeer goede bepijling
- lekkere bevoorrading (zelfs met soep)
- de afspuitinstallatie schoon verlicht en voldoende slangen
- douches heerlijk na zo'n tocht
- leuke barman en barvrouwen

Okee het weer was al gans de dag niet je datje, maar wel wind, maar gene regen gezien. Een skone rit die mij in 09 zeker mag terug verwachten.
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

Volledig eens met vommie. De thuisblijvers hadden groot ongelijk om niet af te komen. :-({|=
Het heeft niet meer geregend tijdens de tocht, het was niet koud (wel een beetje wind) en maar één echt lastige ploeterstrook.

Duidelijke bepijling, ben maar 1 keer verkeerd gereden en zat opeens midden in de velden maar aan de bandensporen te zien was ik niet de enigste #-o .
De seingevers aan drukke straten zijn ook altijd leuk en handig. Dat geeft toch altijd een goed gevoel als ge komt aangefietst en ze speciaal voor u al het verkeer tegenhouden. :lol:

Voor de rest ruime bevoorrading in overvloed (voordeel als er weinig volk afkomt) goeie druk op de afspuitslangen en allemaal vriendelijke mensen.
Wat mij betreft krijgt de organisatie 10/10 en tot volgend jaar met misschien een beetje minder asfalt ?
=D> =D> =D>

Juist voor ik dit aan het typen was heb ik op mijn zoontje zijn mtb een nieuwe binnen- en buitenband gestoken. Die is nu zopas gewoon ontploft. Wel eventjes lekker verschieten hoor.
christophem
Mountainbiker

Post by christophem »

Dé strook was die net na de 3de splitsing voor de 35km, aan grote boom afdraaien naar rechts , lichtjes naar beneden maar stoempen om vooruit te geraken, daar ook tegen de vlakte gegaan en modderbadje genomen!
De tocht alleen gereden en moet zeggen dat de Zwalmbeek me nog nooit zoveel schrik heeft aangejaagd!
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

Dat was hem inderdaad. Ik heb daar ook even tegen de prikkeldraad gehangen in het gedacht dat het een gewone draad was. Totdat ik een electrisch schokske kreeg en de pinnekes even voelde. #-o
Post Reply