Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

parring wrote:@ Cristalix

in welke klas ben je begonnen?

Mijn IHBT is gelukt, morgen engels :evil: en VELOFOLLIES =D>
1 BME
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

focus_wrc wrote:ik volg de richting Klimatisering int vhti, en neem deel aan het openbaar woon-schoolverkeer. Dus geen kot en zo.
nuja nog 3 examens, dan week stage, 6 weken SBP en 10 weken stage+eindwerk.
en dan.... :drunk: geld scheppen :lol:
zoude nie ng wa verderdoen hahah :p
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

Berggeit wrote:
zoude nie ng wa verderdoen hahah :p
ze zijn niet allemaal gezegend met een gezonde dosis doorzettingsvermogen en studiegeest... :lol:
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

haddek geweten wadak nu weet :-D
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Jepla, weer eentje gedaan. Al 3 voorbij, nog 3 te gaan. Volgende is deel 2 van vandaag, weer bouwmaterialen. Nu iets minder materialen (5 materialen + eurocodes, vandaag 7 materialen + 3 aparte hoofdstukken), maar die prof is zo ene die zo gedetailleerd gaat dat ge er gewoon ni nog meer over kunt zeggen, dus makkelijk wordt het ni. Vooral zijn opmerking de laatste les "ik geef een vraag, ge bereidt die voor en dan gaan we daar nekeer een interessant gesprekje over hebben (beeldt u ook het bijhorende geniepig lachje in)"... :wink:

Nu ja, examen is pas volgende week vrijdag, dus mag zéker niet klagen over tijdstekort. Zou alleen mijzelf eens moeten verplichten om mijn wetenschappelijke autobiografie af te werken, anders zal het voor mijn laatste examen nog nachtje doordoen worden...
Maar vandaag: relax!

Ik ben eigenlijk aan het twijfelen om naar Zwalm te gaan vanavond, nog nooit een nachtrit gereden, maar mijn broer heeft die vorig jaar gereden en viel goed mee. Maar ik zie nog wel, want als het weer begint te gieten, ga ik mij gewoon gezellig in de zetel installeren vrees ik :P
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik maandag mn zwaarste *snif*
En dan nog dat eindwerk #-o
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

roy wrote:Maarja na nieuwjaar zal ik het anders aanpakken en eens nu en dan studerenin het jaar. In het weekend dan.
ik hoop voor u da ge daar de discipline voor hebt! Mij is da alleszins nog nooit gelukt, ben da altijd opnieuw wel weer van plan, maar mijn weekends zitten altijd zo vol (nu ja, als ge altijd al nen halve tot ne gansen dag verliest door te rijden is dan ni zo abnormaal natuurlijk :P), veel te veel taken en dan altijd tekeningen, maquettes, 3D-modellen voor ontwerp. Dus bij mij beperkt mijn theorie zich tot bijhouden en in orde zetten van cursussen... en zelfs dat is er vaak te veel aan :wink:
roy wrote:ah mijn tweeling broer zat vorig jaar ook aan de VUB voor burgelijk ingineur
Zit hij nu ook nog op de VUB?
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Hubertje wrote:Ik maandag mn zwaarste *snif*
Ocheeren ochottekes, wat een dutske zijde gij toch :P

Maar da eindwerk, dat is toch ni voor deze examenperiode of moet ge der al een stuk van afgeven misschien? Of is het gewoon ne "leuke" vooruitblik op uwen tweede semester?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

neen, das tussentijdse conceptpresentatie op 30% vd punten :(
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Haaike wrote:
roy wrote:Maarja na nieuwjaar zal ik het anders aanpakken en eens nu en dan studerenin het jaar. In het weekend dan.
ik hoop voor u da ge daar de discipline voor hebt! Mij is da alleszins nog nooit gelukt, ben da altijd opnieuw wel weer van plan, maar mijn weekends zitten altijd zo vol (nu ja, als ge altijd al nen halve tot ne gansen dag verliest door te rijden is dan ni zo abnormaal natuurlijk :P), veel te veel taken en dan altijd tekeningen, maquettes, 3D-modellen voor ontwerp. Dus bij mij beperkt mijn theorie zich tot bijhouden en in orde zetten van cursussen... en zelfs dat is er vaak te veel aan :wink:
roy wrote:ah mijn tweeling broer zat vorig jaar ook aan de VUB voor burgelijk ingineur
Zit hij nu ook nog op de VUB?
ja die disipline heb ik ook nog nooit gehad maarja tzal wel moeten woendsdag na twee minuten terug mijn blad afegeven. #-o Maarja das voor vandezomer al die wis.
Neen hij doet nu bio ingenieur in Gent. :wink:

Nog twee ex en kben er van af sterkteleer en info.

Vandaag duits gehad hopelijk niet te veel schrijfouten gemaakt :-)

grtz roy
Post Reply