02/02/2008 Ingooigem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mooie tocht, krijgt minder aandach dan enkele andere gelijkaardige tochten maar dit totaal ten onrechte volgens mij.
De 70 km valt zeker niet te onderschatten.
Vroeger zat de patersberg meer naar het einde toe en als allerlaatste kreeg je Tiegem Berg.
Die stelt misschien niet veel voor maar ik mocht die toch tot twee maal toe overslaan wegens krampen.
Twee jaar terug wijzigden ze de tocht en kwam Tiegem berg in het begin en dit lag me blijkbaar beter want toen had ik geen probleem.
Ik ben benieuwd in welke volgorde we dit jaar de bergjes voorgeschoteld krijgen...
De 70 km valt zeker niet te onderschatten.
Vroeger zat de patersberg meer naar het einde toe en als allerlaatste kreeg je Tiegem Berg.
Die stelt misschien niet veel voor maar ik mocht die toch tot twee maal toe overslaan wegens krampen.
Twee jaar terug wijzigden ze de tocht en kwam Tiegem berg in het begin en dit lag me blijkbaar beter want toen had ik geen probleem.
Ik ben benieuwd in welke volgorde we dit jaar de bergjes voorgeschoteld krijgen...
Idem voor mij . Met fietske van Zulzeke naar Ingooigem de TT en dan terug goed voor zo'n kleine 100Km. Veel offroad of niet , voor mij een ideaal trainingsritje en fietske niet te vuil om terug te keren .Ieder jaar mijn eerste lange TT. Hopelijk lezen de mannen van de organisatie dit forum en schaffen ze nu eens de cola af aan de bevoorrading, wat deze kon wat beter.
Heb eens de kalender bekeken , heb een vermoeden dat ik tegen de zomer alle kasseien zal weten liggen op de Patersberg en de oude Kwaremont ,en alle bomen zal weten staan in het Kluisbos. Er zijn precies nog enkele Kluis-TT bijgekomen tegenover enkele jaren.
Heb eens de kalender bekeken , heb een vermoeden dat ik tegen de zomer alle kasseien zal weten liggen op de Patersberg en de oude Kwaremont ,en alle bomen zal weten staan in het Kluisbos. Er zijn precies nog enkele Kluis-TT bijgekomen tegenover enkele jaren.
- Klimmerken
- Mountainbiker
- Herder Firmie
- Mountainbiker