02/02/2008 Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
clubboys
Mountainbiker

02/02/2008 Ingooigem

Post by clubboys »

iemand meer info [-o< [-o<
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

HIER het topic van vorig jaar.

en HIER het verslagje op onze site van vorig jaar.

Denk wel van de tocht dit jaar ook te rijden. Alleen al voor de streek is het een mooie tocht.

Greetz
Steve :wink:
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Mooie tocht, krijgt minder aandach dan enkele andere gelijkaardige tochten maar dit totaal ten onrechte volgens mij.

De 70 km valt zeker niet te onderschatten.

Vroeger zat de patersberg meer naar het einde toe en als allerlaatste kreeg je Tiegem Berg.
Die stelt misschien niet veel voor maar ik mocht die toch tot twee maal toe overslaan wegens krampen.

Twee jaar terug wijzigden ze de tocht en kwam Tiegem berg in het begin en dit lag me blijkbaar beter want toen had ik geen probleem.

Ik ben benieuwd in welke volgorde we dit jaar de bergjes voorgeschoteld krijgen...
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Voor mij altijd het begin van het langere tochten seizoen , ideaal om voor een eerste keer de 70 km te doen , inderdaad niet te onderschatten.

Voor de derde ker zeker aanwezig
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Idem voor mij . Met fietske van Zulzeke naar Ingooigem de TT en dan terug goed voor zo'n kleine 100Km. Veel offroad of niet , voor mij een ideaal trainingsritje en fietske niet te vuil om terug te keren .Ieder jaar mijn eerste lange TT. Hopelijk lezen de mannen van de organisatie dit forum en schaffen ze nu eens de cola af aan de bevoorrading, wat deze kon wat beter.
Heb eens de kalender bekeken , heb een vermoeden dat ik tegen de zomer alle kasseien zal weten liggen op de Patersberg en de oude Kwaremont ,en alle bomen zal weten staan in het Kluisbos. Er zijn precies nog enkele Kluis-TT bijgekomen tegenover enkele jaren.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Zeker een aanrader :bounce:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

pro team wrote:HIER het topic van vorig jaar.

Denk wel van de tocht dit jaar ook te rijden. Alleen al voor de streek is het een mooie tocht.

Greetz
Ah de man, ik zal er hoogst waarschijnlijk ook mijn eerste tocht van 2008 rijden, na de examens... :-D Eindelijk terug het veld in met andere woorden.
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Perfect...is wel niet ver van mijn deur (10km) in Zomergem een tocht, maar rij liever dan iets verder dan opnieuw twee keer een zelfde tocht te rijden om naar mijn goesting genoeg kilometers te hebben.
Denk wel naar Ingooigem =D> te gaan volgende week.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Jefke85 wrote:
pro team wrote:HIER het topic van vorig jaar.

Greetz
Ah de man, ik zal er hoogst waarschijnlijk ook mijn eerste tocht van 2008 rijden, na de examens... :-D Eindelijk terug het veld in met andere woorden.
Aha, super!!! =D>
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

Hier teken ik present.
Post Reply