20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
matn17
Mountainbiker

Post by matn17 »

Ja man, singletracks, stukken bos met linten afgebakend, DAT is mountainbike! :-D
Ik kom af, desnoods met een regenjasje :P
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

We zitten om beurten aan ons computerscherm. Alsof het een verschil zal maken. Vergeet het. De regen heerst.
Weerberichten worden herschreven, technische single-tracks op terrils tussen bomen met frisse hoentjes worden gefantaseerd. Ach wat. Als het even kan, dan nog liefst op een groentenbedje en naast een goudbruine kroket.
Pas op. Deze parcours bestaan. Alleen zondag even niet.
Zondag zit het verschil in de éénheid.
Liters in plaats van kilo's modder.
Met een beetje tegenwind wordt het de tocht van de Powerdales. Kracht, kracht en nog eens kracht. Hoe diep hun velg ook zakt of zuigt, zij gaan door. No problemo.
Ook de mannen die binnen de seconde het goede spoor in de verdronken ondergrond herkennen zullen schitteren. Met in hun spoor en voor mij heel herkenbaar, de mindere goden.
Hoedanook. Voor een beetje biker kan het zondag niet meer stuk.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Zoals het hier allemaal beschreven werd de laatste dagen, zo zal het zondag ook zijn. Daar doen we niks meer van af ! Met het nodige gebis en gebos (waar we ons in het Vrijbos uiteraard aan de aanwijzingen van de boswachter houden, dus op de dreven blijven ! ), en een off-road percentage dat de jongste dagen onverwachts toch nog een paar percentjes de hoogte is ingegaan.
Enfin, zowel op de inschrijvingen als op beide bevoorradingen zal alle info i.v.m. afgelegde - en nog te rijden afstand, alsook aantal nog te rijden off-road-stroken + de lengte ervan, worden aangegeven.
Dank u Superformi van de Wevelgemse Osantus voor de sportiviteit en de collegiale groeten. 'k Denk dat jullie de komende dagen, net zoals hier, ook wel nog wat aan het "tjolen" zullen zijn, maar laat ons idd hopen op redelijk weer, da's altijd voor iedereen goed.
We zijn echter al 't één en 't ander gewoon hé na de zware storm en de zondvloed van vorig jaar, dus ook voor jullie : Alle succes zondag in Wevelgem ! !
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

veeteeteetje wrote:Rik C: Ik hunker al naar zondag om het parcours te kunnen afbollen.
Technische stukjes,aangelegde singletrackske,mijn eigen mini-terril #-o .......

Ge zijt goe bezig. =D> =D> =D>

Hopelijk geraakt de cowboy ook nog overhaald.

Zit de doortocht door het "vrijbos" er ook in.
(Zoals in zarren of ietske uitgebreider???)
zolang ik niets hoor over jumpkes =P~ lijkt het mij de moeite niet om af te komen :wink: .
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

'k Wil altijd es vragen aan één van de klein mannen of ze hun CD 'Jumpen doe je zo !' willen meebrengen hé, maar 't zal wel niet dat soort gejump zijn dat je bedoelt waarschijnlijk. :wink:
Nee vooralsnog gene jump, maar bij deze een tegenzet : Een Cowboy-Peter afzinkske (in dat nieuwe stukje net na het Houthulst-bos) : 4 meter recht naar beneden en zal ook aldus worden aangegeven . SVP .
Deureterter
Mountainbiker

Post by Deureterter »

Evenzo wensen we jullie veel succes en droog weer op zondag. Dat we samen ieder jaar wa meer volk mogen ontvangen. Succes
fasty
Mountainbiker

Post by fasty »

Mr Q wrote:Wordt het veel ploeteren a la 'de oude spoorwegroute' of zijn de meeste plaatsen ondanks de hevige regen wat berijdbaar?
alles is normaal goed berijdbaar , we hebben een slechte strook moeten schrappen en we moeten dan dit stukje dan over de weg fietsen
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Staat ook op mijnen kalender. Alleen zal ik in deze streek een nieuwe techniek moeten uitdenken... :roll: De "peepeetje-ribedebie-techniek" hebben ze te vlug door. #-o
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Da lijkt hier wel de goodluck show of zoiets.

Alle verzoekjes zoals jumps, terrils, weide schrappen, enz. worden telkens ingewilligd dus dacht ik zo bij mezelf :-k :-k :-k

Kan je voor mij geen massage regelen achter de rit? :lol:
fasty
Mountainbiker

Post by fasty »

SuPaH FLY wrote:Da lijkt hier wel de goodluck show of zoiets.

Alle verzoekjes zoals jumps, terrils, weide schrappen, enz. worden telkens ingewilligd dus dacht ik zo bij mezelf :-k :-k :-k

Kan je voor mij geen massage regelen achter de rit? :lol:
Vraaagn stoat vrie !! Je got da met us erikatje moetn regeln ! :oops: Bie mien moej zeker nie zien [-X wa ken der gin verstand van en zeker de goeste niet .
Post Reply