Met welke verlichting rijden jullie die avond?
Is de tocht te vergelijken met de rit van afgelopen weekend?
19/01/2008 ST-GILLIS-WAAS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peir de worst
- Mountainbiker
Oh ja...:huffy wrote:iemand wa meer info?
NIGHTBIKING
SINT-GILLIS-WAAS
Zaterdag 19 januari 2008
Sint-Gillis-Waas: 15 Km - 35 km
Gemeenschapscentrum "De Route":
Stationstraat 201
Vertrek: 18u00 - 21u00
info: 0472/45.47.20 of 0477/64.89.96
Deelnameprijs: 4,00€, -16j = 3€
Nichtbiking! Een echte uitdaging om de paden en de mooie bossen rond Sint-Gillis ook in de duisternis te berijden: prestaties hoeven niet, enkel het plezier telt.
De organisatie zorgt voor 2 rust- en bevoorradingspunten waarop héél wat verrassend lekkers zal worden aangeboden.
Indoor KIDSSPECIAL: zaal De Route
van 18.00 tot 19.30
Speciaal voor de jongsten van 2 tot 12 jaar:
Fietsvaardigheidsoefeningen en testen onder leiding van 3-voudig wereldkampioen
PATRICK MEERSSCHAERT
(Alle fietsen toegelaten: driewielers, fietsen met rijwieltjes, ...) Alle deelnemers ontvangen een gehandtekend brevet + geschenk
Zorg voor een goede verlichting, zowel vóór- als achteraan
reflecterende jasjes of strips zijn geen overbodige luxe
Re: 19/01/2008 ST-GILLIS-WAAS
Ikzelf rijd met een dubbele sigma halogeenlamp, met externe oplaadbare batterij.peir de worst wrote:Met welke verlichting rijden jullie die avond?
Maar met iets minder lukt het ook wel: een klassieke voorlamp zou voldoende moeten zijn.
Met enkel zo van die pinkertjes (ledjes) zou het wel lastig worden.
Wat voor een verlichtingsset, kan je specifieren, want kzen ook nog op zoek naar een goed voorlicht en niet al te duur.MTBert wrote:Ik heb vandaag bij Mobi-Bikes in Lokeren binnengesprongen, en daar stond een prima verlichtingsset in promotie. 25€, da's geen geld.
Dus rap er naar toe en morgen met een goede "phare" op uwe bike
- peir de worst
- Mountainbiker
Post by peir de worst »
Torch highbeamer dubbel lichtset met oplaatbare externe batterij, alle toebehoren inbegrepen.jfcb wrote:Wat voor een verlichtingsset, kan je specifieren, want kzen ook nog op zoek naar een goed voorlicht en niet al te duur.MTBert wrote:Ik heb vandaag bij Mobi-Bikes in Lokeren binnengesprongen, en daar stond een prima verlichtingsset in promotie. 25€, da's geen geld.
- patchenta
- Mountainbiker
.....
peir de worst wrote:Torch highbeamer dubbel lichtset met oplaatbare externe batterij, alle toebehoren inbegrepen.jfcb wrote:Wat voor een verlichtingsset, kan je specifieren, want kzen ook nog op zoek naar een goed voorlicht en niet al te duur.MTBert wrote:Ik heb vandaag bij Mobi-Bikes in Lokeren binnengesprongen, en daar stond een prima verlichtingsset in promotie. 25€, da's geen geld.
Wel opgepast met zo n oplaatbare batterij,ge zou de bomen te laat kunnen zien,ik verkies een oplaadbare,die kan je nog ies gebruiken é
Gisteren rond 19:00 vertrokken met de voor de kleine ronde samen met de Waasland Mountainbikeschool. samen de kleine toer gereden en jonges lag het er hier en daar vettig bij. gelukkig was de wind wat gaan liggen en regende het niet te hard. ruime bevoorrading en lekkere jenever stop. Nadien nog ne pannekoek en ne leffe en dan huiswaarts. Goe geammusseerd en flink gelachen onderweg. Wel weinig opkomst door het weer een 80-tal geloof ik. Als je dan rekend dat de MTBschool een 15 kids had die mee buiten reden en als je daar de ouders bijrekend, dan vermoed hebben zij voor bijna de helft van de opkomst gezorgd