Best boutje zadelstrop vervangen door een snelsluiter, kun je je zadel/pen als mepijzer gebruiken!
Of ook ne brandblusser in je bidonhouder steken.
Ongeloofelijk!!!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Zombiker
- Mountainbiker
Mja, en wie weet heeft die fietser die mot krijgt wel zelf om mot gevraagd en sta je de verkeerde te helpen?! Sommige bikers kunnen echt DEGOUTANT doen op de baan! Tuurlijk praat ik hier niet goed dat je zomaar effe mag gaan kloppen op de eerste de beste biker, maar een wildvreemde helpen lijkt me niet zo verstandig de dag van vandaag...? Of is dat mijn wantrouwen in de huidige maatschappijdie me parten speelt?!Zelfs als je als collega MTB'er of fietser zoiets ziet gebeuren, ga je daar toch naartoe ?
Het feit dat je als 2e biker erbij komt, kan al genoeg zijn om het meppen te doen stoppen.
Maar het is inderdaad onbegrijpelijk dat je niet op z'n minst effe de nummerplaat bekijkt en achteraf asap ter hulp komt als er een biker ligt te bloeden op de grond!!
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
El Perro Diablo wrote:Geoffrey84 wrote:HAHAHA @ elmago,
Van waar haalt ge hetmijn schoenplaatje in spiegelschrift op zijn voorhoofd hebben staan.
Zie dan maar dat die mens niet op uwe fiets valt, als hij in de trapper klikt, krijg je hem mss niet meer los zonder zijn nek te breken!
Diablo deze klopt toch niet
Tja Geoffrey, een jaar of zeven aan de dokken werken heeft mijn vocabulaire enorm verruimd.Geoffrey84 wrote:HAHAHA @ elmago,
Van waar haalt ge hetmijn schoenplaatje in spiegelschrift op zijn voorhoofd hebben staan.
Btw Geoffrey, moesten wij samen zoiets tegenkomen dan zou die gast wel twee schoenplaatjes op zijn voorhoofd hebben staan hé.
Ervaringsdeskunige El Perro? Heb jij trouwens dat slecht karakter van je hond overgezet of andersom?Zie dan maar dat die mens niet op uwe fiets valt, als hij in de trapper klikt, krijg je hem mss niet meer los zonder zijn nek te breken!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
De hond trekt op zijn baasje eh.
Als ik met de vrienden ga trainen verwittigen ze me altijd, als ge weer domme chauffeurs uit hun auto gaat sleuren mag je niet meerijden.....
Als ik met de vrienden ga trainen verwittigen ze me altijd, als ge weer domme chauffeurs uit hun auto gaat sleuren mag je niet meerijden.....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Sinds ik terug fiets willen ze in de boksclub wel "allemaal" sparren.....ben wat fragieler geworden.
Size doesn't matter, El Perro, ik ben zelf maar een klein mager manneke, maar in mijn boksperiode heb ik er regelmatig de verrassing van hun leven bezorgt, net voor ze efkes gingen "slapen".El Perro Diablo wrote:Sinds ik terug fiets willen ze in de boksclub wel "allemaal" sparren.....ben wat fragieler geworden.
Komt dat tegen, zitten wij hier allemaal tegen mekaar bezig of we al dan niet op een slecht fietspad moeten rijden... vandaag rij ik op een slecht fietspad op weg naar het station (had mijn laptop niet mee, dus ik had geen reden om er niet op te rijden
), krijg ik commentaar van een voetganger die daar liep. Nu daar is wel geen voetpad, dus het fietspad doet ook dienst als voetpad. Voor zover je dat van voetgangers al kan zeggen liepen ze aan de verkeerde kant van de straat, maar nog tot daar aan toe. Ik rij zoveel mogelijk opzij (nog 2cm en ik zou van de boord van het fietspad gesukkeld zijn), dan krijg ik te horen "ja als die fietsers hier ook allemaal nog nekeer gaan rijden, zijn we goe bezig"
Ligt het nu aan mij of is het normaal dat automobilisten klagen als je op de weg rijdt en voetgangers als je op het fietspad rijdt??? De enige plek die nu nog overblijft is dus de goot, maar waarschijnlijk krijg ik dan commentaar dat het regenwater niet goed meer kan weglopen...
Mja, lachen en zwijgen is in zo'n geval tbeste zeker, gelukkig dat ik geen enkele reden zie om met de auto naar het station te rijden en wel 100 redenen om met de fiets te gaan, of ik had het al lang opgegeven!
Ligt het nu aan mij of is het normaal dat automobilisten klagen als je op de weg rijdt en voetgangers als je op het fietspad rijdt??? De enige plek die nu nog overblijft is dus de goot, maar waarschijnlijk krijg ik dan commentaar dat het regenwater niet goed meer kan weglopen...
Mja, lachen en zwijgen is in zo'n geval tbeste zeker, gelukkig dat ik geen enkele reden zie om met de auto naar het station te rijden en wel 100 redenen om met de fiets te gaan, of ik had het al lang opgegeven!