19/01/08 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

geertje wrote:
2 Vandaag kennis gekregen van de provincie dat we zone 10 (het stuk langs Damse Vaart van Hoeke richting Sluis) niet mogen gebruiken. Reden is dat deze zone later teveel zal misbruikt worden niettegenstaande er borden zouden staan van Prive eigendom... dwz 1.7km minder offroad.
Die zijn weer traditioneel vroeg met hun weigering. #-o Ik heb de indruk dat die provinciebesturen van langsom 'groener' worden.

En Geertje, troost u wat de club betreft. Roeselare trof de enige club die ze niet mochten tegenkomen in de kwartfinales, GBA (geen derby en geen topclub - al staan ze dan wel voor A'lecht en Genk)

Tot zaterdag, en 't mag in weer en wind zijn!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote: Tot zaterdag, en 't mag in weer en wind zijn!
Inderdaad,dan kan ik nog ne keer bewijzen dat ik gene "plooier" ben. :wink:
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

geertje en de sint-rita trappers,
weer of geen weer, hagel of sneeuw, regen of wind, wie kan het wat deren, de bende van sint joris( ik schat een man of 15) zal aanwezig zijn om zeker van het nieuwe stuk parcours te proeven.

beter laat dan nooit, een dikke 200 foto's van onze tt van 1 dec ll. zijn nu te bezichtigen op onze website: www.wtc-stjoris.be
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Ik (Willem) fietsbuddy van de Sint Ritatrappers, laat ook nog eens van mij horen !!

Zoals ik hen verplicht ben na al de amusante tochten de afgelopen weken, zal ik deze toertocht zeker niet links laten liggen.

Dus Geertje, Aragorn en lastigen ge moogt mij verwachten om er als 1 van de laatsten samen met Bartje, het parcours dat dan al in een grote modderpoel zal herschapen zijn in te wijden.

Als afsluitertje: Riejn moe je doen !!!!!
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

vers van de pers

alles lig er zeer goed bereidbaar bij , hier en daar een boom moeten weg doen maar voor de rest dik in orde
geertje zal wel een volledig verslag geven van onze pijltocht

doei =D> =D> =D>
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Voila, eerste dag parcours uitpijlen zit erop :bounce: En eerlijk waar, ook na de regenval ligt alles er nog behoorlijk bij... Ik ga natuurlijk niet ontkennen dat er hier en daar een zwaar stukske tussen zit maar dit is echt beperkt. Afwachten wat de weergoden nog voor ons in petto hebben [-o<

We hebben onder een stralend zonnetje een pak werk kunnen verrichten en da's maar goed ook. Marc (de voorzitter) en ikzelf namen een deel voor onze rekening, Geertje en Lastigen deden het andere stuk. Lastigen zijn auto kan wel een goeie poetsbeut verdienen maar je moet er iets voor over hebben hé :wink:

De volgende dagen staat ons nog een pak werk te wachten, later meer daarover...

Ik kijk er in elk geval naar uit om jullie te ontmoeten (ik sta ganse dag op de bevoorrading) temeer omdat zaterdag mijn laatste wapenfeit is op mtb-gebied. Maandag wacht mij een operatie aan mijn pols dus zal het uit zijn met de mtb-pret :(

Aan al diegenen die nu al zeggen dat ze naar Moerkerke afkomen : een dikke merci. Ik wens jullie nu al veel plezier toe... :-)
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Juist wat opgefrist na een dagje in de polders.
Parcour reeds voor een groot stuk uitgepijld samen met lastigen. Aragorn en Marc waren de andere ploeg. Alles is zonder grote problemen verlopen en we hebben er nog een stukje off road bijgelapt, een ingeving van lastigen waarvoor dank. Alles wat we vandaag tegengekomen is allemaal goed berijdbaar met uitzondering van een paar te verwaarlozen stukken. :-D
Foto's van vandaag vindt je op http://www.sintritatrappers.be/default. ... nbike+2008
Foto's 1 tot 5 aan de grenspaal en aan het zwaarste stukje uit het parcours
Foto 6 een nog lege parking
Foto 7 het gemiste stuk langs Damse Vaart
Foto 8 een pijl waar steeds een lint aan hangt
Foto 9 Privé club langs het parcours (lastigen moeten tegenhouden)
Foto 10>12 enkele veldwegels in de polder
Morgen meer foto's van enkele lekkere single tracks

Groeten
geertje :wink:
Last edited by geertje on Thu 17 Jan 2008 08:59, edited 1 time in total.
freelander1
Mountainbiker

Post by freelander1 »

Als het weer wat meezit ga ik die eens rijden :-D
grts
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Het wordt tijd dat we ook nog eens onzen bike gaan uithalen. Na de nachtrit in Torhout een beetje in winterslaap gevallen en Moerkerke lijkt me wel goed om te ontslapen.

Ik moet wel om 14 in het jeugdhuis zijn voor de Algemene Vergadering dus het zal zeker in de voormiddag zijn. Als ik kom, gaan we proberen de 46 af te haspelen om tgemak.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Geertje en co....

we zullen d'er ook weer bij zijn;klein plateautje en ik.

En dit keer zonder frietjes....(leven volledig voor de sport vanaf nu... #-o )
Post Reply