19/01/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
georgesm
Mountainbiker

Post by georgesm »

kenny wrote:Beboste torhout? zo veel bos hebben ze daar nie ze. En parcours anders? Kan maar lijkt me niet waarschijnlijk. Met 8 tochten op een jaar in torhout is er zéééér zelden iets nieuws te vinden. Geregeld worden de stroken eens in een ander volgorde aangedaan maar t'blijven dezelfde stroken.
Groenhovebos,Wijndalebos,Aartrijkebos ligt toch allemaal niet zo verweg.
stony
Mountainbiker

inrichting toertocht torhout

Post by stony »

Beste bikers sorry voor het wachten,maar eindelijk online,pc-problems;

het parkoer gaat door de enkele bosjes rond torhout,en de velden errond,
metr al deze ritten is het moeilijk om nog een vernieuwende rit samen te stellen.maar voor de lange afstand zijn we er in gelukt om het stuk aangelegde parkoer van de superprestige veldrijden erin te stoppen =D> te Ruddervoorde als challenge voor jullie,ook kan er drie maal bevoorraad worden op de lange afstand.warme douches,bikewash en een brood met beleg is ook voorzien.

elke avond nu reactie op jullie vragen

de groenten stony

de hoorapparaatjes zijn ok er moesten enkel batterijen in (lol)
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

zijn er veel technische stukken anders mag je mij en acidboy erbij rekenen zeker al het parkoers in ruddervoorde :lol: :lol:
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Lap, der is weeral beslist, maar ik weet nog niet of ik er geraak e....
Technische stukken, mega :bounce: ,maar dan mag je er wel geen 20 cm in zakken zoals we al eens hadden. Toen hadden we daar een stuk met heuvels van 2 m hoog, kort naar beneden en terug omhoog. Resultaat, uwen bike werd met het voorwiel geparkeerd in de modder, en den biker kon aan luchtballet doen :( .
Op zoiets, [-X
bells
Mountainbiker

vlaamse TT

Post by bells »

Moog blij zijn dat ze zoveel ritten organiseren in thorhout heb er daar al een paar gedaan en vallen reuze nie te vergelijken me de kemmel of de ardennen maar voor ons west vlaamse land mogen we nie klagen rond thorhout en brugge :-D [-o<
stony
Mountainbiker

Post by stony »

Er zullen zeker enkele zware passages liggen zoals het weer nu toe gaat,
maar al bij al valt het reuze mee,en het weer ziet er ook deftig uit voor zaterdag.Natuurlijk hoe later je start hoezwaarder het zal liggen.
Het parkoer is technisch maar voor iedereen haalbaar die kiest voor de langste route het is door wegenwerken zelfs 55 km geworden.
Bij de inschrijving vermelden we dit wel nog eens dat die laatste 5 km er niet teveel aan zijn. :lol:

seeya
stony
Mountainbiker

Post by stony »

Er zullen zeker enkele zware passages liggen zoals het weer nu toe gaat,
maar al bij al valt het reuze mee,en het weer ziet er ook deftig uit voor zaterdag.Natuurlijk hoe later je start hoezwaarder het zal liggen.
Het parkoer is technisch maar voor iedereen haalbaar die kiest voor de langste route het is door wegenwerken zelfs 55 km geworden.
Bij de inschrijving vermelden we dit wel nog eens dat die laatste 5 km er niet teveel aan zijn. :lol:

seeya
VDM
Mountainbiker

Post by VDM »

door wegenwerken is de tocht 55 km geworden ?

Dat moeten nogal wegenwerken zijn als we er zelfs met de mountainbike niet doorgeraken.

Wat is het % off road in deze tocht ?
Scale
Kerstman

Re: vlaamse TT

Post by Scale »

bells wrote:in thorhout rond thorhout :-D [-o<
@ "bells" Welkom in 2008 :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

ik ga ook afkomen
met fiets ,camelback,en... hooraparaatje. :-D