In averbode kunnen ze u op dat gebied goed beet hebben als ze willenspooky wrote:Wees gerust,
hoogtemeters genoeg.
Natuurlijk geen lange klimmen, maar véél kort op elkaar.
03/02/08 Westerlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spooky
- Mountainbiker
Toch nog even herhalen dat we dit jaar een NIEUWE STARTPLAATS hebben. Kwestie dat je niet aan het sporta center staat.
Onze nieuwe vertrekplaats: REFLEX - Heracles Westerlo. Ik ben er zeker van dat velen onder jullie er ooit nog danspasjes gepleegd hebben, of misschien nog wel steeds doen. Dus daar vertrekken we! Voor de GPS'sers; Boskant Westerlo.
Douches enzo zijn voorzien in Fitnesscenter Heracles.
Ook dit jaar herhalen we het nog eens; vergeet je "goed voor 1 Tongerlo" bonnentje niet af te scheuren van uw inschrijvingskaartje.
Onze nieuwe vertrekplaats: REFLEX - Heracles Westerlo. Ik ben er zeker van dat velen onder jullie er ooit nog danspasjes gepleegd hebben, of misschien nog wel steeds doen. Dus daar vertrekken we! Voor de GPS'sers; Boskant Westerlo.
Douches enzo zijn voorzien in Fitnesscenter Heracles.
Ook dit jaar herhalen we het nog eens; vergeet je "goed voor 1 Tongerlo" bonnentje niet af te scheuren van uw inschrijvingskaartje.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@spooky welke afrit neem je best als je van richting antwerpen komt en hangen er al pijlltjes vanaf de afrit
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@spooky thanks
hoeveel bevooradingen zijn er op de 60 en hoeveel bedraagt het off road percentage denk dat da wel eens veel zal kunnen zijn 
- spooky
- Mountainbiker
Zowel de 48 als de 60 km passeren 2x aan een bevoorrading.
De tweede heeft naast wat koeken en repen ook Aquarius én soep!
Het off road percentage ligt dit jaar zelfs nog hoger dan vorig jaar.
Ik schat ruim 85%
En wees gerust je zal blij zijn om eens wat asfalt onder uw wielen te voelen want de gronden hier "zuigen" nogal.
De tweede heeft naast wat koeken en repen ook Aquarius én soep!
Het off road percentage ligt dit jaar zelfs nog hoger dan vorig jaar.
Ik schat ruim 85%
En wees gerust je zal blij zijn om eens wat asfalt onder uw wielen te voelen want de gronden hier "zuigen" nogal.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
jawadde dadde
Zal leuk tochtje worden met zuigende ondergrond
2bevoorradingen en tongerlo op het laatste en een schitterend parkoers,wat moet ne mens nog meer hebben