niveau funklasse?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dit klopt helemaal, dus voor 10euro extra kan je ook op de weg en in 't veld...Bull001 wrote:zit die vergunning van funklasse niet bij in u vergunning van amateurs & masters?????
bij de aanvraag van u vergunning moet je toch een hoofdactiviteit (vb weg) invullen en daaronder een nevenactiviteit (vb veldrijden, mountainbike of piste)
ik dacht dat dit dezelfde vergunning was, maar ik zal het mis hebben zeker????
Ik zou daar toch met oppassen, want ik had gehoord dat als je zo'n vergunning pakt voor mtb en weg, dat je dan in een hogere klasse/niveau start op sommige wedstrijden, en bijgevolg heb ik zo'n funklasse genomen.yoeri wrote:Dit klopt helemaal, dus voor 10euro extra kan je ook op de weg en in 't veld...Bull001 wrote:zit die vergunning van funklasse niet bij in u vergunning van amateurs & masters?????
bij de aanvraag van u vergunning moet je toch een hoofdactiviteit (vb weg) invullen en daaronder een nevenactiviteit (vb veldrijden, mountainbike of piste)
ik dacht dat dit dezelfde vergunning was, maar ik zal het mis hebben zeker????
Ik kan mis zijn ook . . .
Ik heb 1 jaar zo meegereden bij de funklasse, ik ben nu overgeschakeld naar de Elites met een Elite zc vergunning.
Ik heb nog wat opzoekwerk gedaan op de site van wielerbond vlaanderen en daar staat weldegelijk dat je met een 'amateur' vergunning start bij de funklasse.
zie;
Behalve in weg- en veldritwedstrijden heb je eveneens de mogelijkheid om in mountainbikewedstrijden te starten.
Masters rijden in hun categorie (masters 1: 30-39 jaar / masters 2: 40 jaar en ouder). Amateurs betwisten hun wedstrijd in de funklassecategorie.
Ik heb nog wat opzoekwerk gedaan op de site van wielerbond vlaanderen en daar staat weldegelijk dat je met een 'amateur' vergunning start bij de funklasse.
zie;
Behalve in weg- en veldritwedstrijden heb je eveneens de mogelijkheid om in mountainbikewedstrijden te starten.
Masters rijden in hun categorie (masters 1: 30-39 jaar / masters 2: 40 jaar en ouder). Amateurs betwisten hun wedstrijd in de funklassecategorie.
Last edited by yoeri on Wed 16 Jan 2008 23:20, edited 2 times in total.
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
klopt!yoeri wrote:Ik heb 1 jaar zo meegereden bij de funklasse, ik ben nu overgeschakeld naar de Elites met een eElite zc vergunning.
zie;
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Als je voor de FUN wil meerijden, kan je best bij de B's rijden. Daar zul je veel soortgenoten vinden, die graag eens het volle pond geven en genieten van de bij wijlen leuke parcoursen!
Wil je echt met ambitie rijden, kies dan voor de A's. Ik kan je wel verwittigen dat het er zeer snel aan toe gaat. Zeker in de top tien ligt het niveau behoorlijk hoog!
Pieter
Wil je echt met ambitie rijden, kies dan voor de A's. Ik kan je wel verwittigen dat het er zeer snel aan toe gaat. Zeker in de top tien ligt het niveau behoorlijk hoog!
Pieter
- mariomeert
- Mountainbiker