bike2build
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
gewoon effe contact opnemen met B2B.Diñolito wrote:tot gisteren heel content geweest van b2b, maar gisteren kwam mn werkstandaard aan die ik daar had besteld, en die doos was open en er ontbraken 2 onderdelen.
- Frenske
- Mountainbiker
Dan zal ik straks mijn spullen eens komen uithalen.kawa wrote:Nog een tevreden bike2build klant![]()
Duurder dan den Duits? Niet bij alle produkten.
Heb mijn helm voor 79€ terwijl deze bij H&S 109.95€ geprijsd staat.
Betalen kan gewoon via overschrijving, vorige week vrijdag betaling gedaan, vandaag pakket aan de deur..
- VoodooChile
- Mountainbiker
Post by VoodooChile »
Ik heb er onlangs ook een CUBE fiets gekocht, een 2007 eindereeks die naar mijn mening goedkoop stond.
Hij werd geleverd met een scheur in de achterband, foto's opgestuurd en enkele dagen later een nieuwe schwalbe mét witte streep ontvangen.
Toen kon ik er mee rijden en merkte ik dat de achtercassette nog losstond (nooit aangedraaid). Alles gecontroleerd, er waren geen tandjes beschadigd (scheefgetrokken ofzo). Ik heb dat toen ook gemeld en ze hebben me dan BBB cassette tools (kettingzweep + cassettesleutel) opgestuurd zodat ik het kon vastmaken.
Ik heb dan mss pech gehad, maar alles is héél vlot en goed afgehandeld!
Ik ben dus ook tevreden van B2B..
Hij werd geleverd met een scheur in de achterband, foto's opgestuurd en enkele dagen later een nieuwe schwalbe mét witte streep ontvangen.
Toen kon ik er mee rijden en merkte ik dat de achtercassette nog losstond (nooit aangedraaid). Alles gecontroleerd, er waren geen tandjes beschadigd (scheefgetrokken ofzo). Ik heb dat toen ook gemeld en ze hebben me dan BBB cassette tools (kettingzweep + cassettesleutel) opgestuurd zodat ik het kon vastmaken.
Ik heb dan mss pech gehad, maar alles is héél vlot en goed afgehandeld!
Ik ben dus ook tevreden van B2B..
ik heb er ook al materiaal besteld en zoals meerdere gasten hier al gemeld hebben: goeie service, snelle levering en ik vind de prijzen ook meevallen......
ik heb deze week ook eens een bestelling gedaan bij rose verand en ook daar geen enkel probleem en tevens heel snelle levering.....
mijn gedacht, goedkoper is ni altijd beter als je nadien nog een massa mailtjes moet doen of maanden wachten op een nalevering....
ik heb deze week ook eens een bestelling gedaan bij rose verand en ook daar geen enkel probleem en tevens heel snelle levering.....
mijn gedacht, goedkoper is ni altijd beter als je nadien nog een massa mailtjes moet doen of maanden wachten op een nalevering....