Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

DVT wrote:
Jefke85 wrote:
Conrad wrote: In de mcdonalds?
Café's?
...
Gewoon gaan inschrijven in interim. Maar informeer u dan maar eerst eens hoe het zit met vakantiewerk en werk gedurende het jaar, dat je niet voor verrassingen komt te staan als je in eens belastingen moet betalen.
Ik zit in mijn laatste jaar Rechten hier aan de KUL, ik zou dus al een groot kieken moeten zijn als ik me daar laat aan vangen. Mja, zeg nooit nooit natuurlijk! :-D

Laatste jaar rechten nog wel. Daar zit ik ook :lol:
Owla zekerst, straks kunnen we hier nog ons KULclubje oprichten en de bossen van Oud-Heverlee en omstreken onveilig gaan maken.
EcoRacer
Mountainbiker
Location: Trek Remedy, Nukeproof Scalp, OnOne Inbred, Colnago Master,...

Post by EcoRacer »

Jefke85 wrote: Owla zekerst, straks kunnen we hier nog ons KULclubje oprichten en de bossen van Oud-Heverlee en omstreken onveilig gaan maken.
Mag de KHL ook mee komen doen :-D
Technisch gezien zijn wij (De Nayer) een onderdeel van de KHL.
Woon toch in de buurt! (wijgmaal)
DVT
Mountainbiker

Post by DVT »

Jefke85 wrote: Owla zekerst, straks kunnen we hier nog ons KULclubje oprichten en de bossen van Oud-Heverlee en omstreken onveilig gaan maken.
VRG heeft ooit geprobeerd om een wielerploeg op te starten, maar die is nooit van de grond geraakt. Verder is er al een mountainbikeploeg van de KUL, of die moet er toch geweest zijn. Kheb er ooit naar geinformeerd in de tijd dat ik nog op de weg koerste. Kzou de nieuwe sportgids eens moeten zien vast te krijgen.
Lone
Mountainbiker

Post by Lone »

EcoRacer wrote:
Mag de KHL ook mee komen doen :-D
Technisch gezien zijn wij (De Nayer) een onderdeel van de KHL.
Woon toch in de buurt! (wijgmaal)
Ik wil ook wel meedoen met dat clubke. (als er opt gemak gereden wordt). Als ontspanning tussen de examens :drunk:
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Mja, als ge van het VRG iets moet gedaan krijgen. #-o
Ik doe zo voor de fun ook mee aan de zaalvoetbalcompetitie van VRG, maar het stelt echt niet veel voor, we moeten van miserie zelf voor een zaal zoeken. Ik speel bij het ondertussen al beruchte WVF (WestVlaamsFront).

KUL, KHL...speelt allemaal geen rol natuurlijk. Biken is biken! =D>
Mijn mtb staat wel nog thuis tijdens examens, dus wat mij betreft zal ik pas na krokus een eerste tocht kunnen doen hier in de streek. Mijn koersfiets, van toen ik nog koerste in een ver verleden, staat wel op kot, maar heb het iets te druk nu, slecht examenschema. :(

We kunnen dan misschien in het tweede sem, of nu reeds, een speciale topic openen op dit forum en proberen af en toe een tocht te doen rond Leuven in de week. Is maar een voorstel...en elke gedachte aan te kunnen gaan mtben verlicht de pijn van de examens....

Veel succes nog aan IEDEREEN!
parring
Mountainbiker

Post by parring »

zijn er hier mensen van de katho Kortrijk? Tevens bij de KU Leuven
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Neen. PIH.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

m'n 3jaar in de KATHO gedaan (VHTI) nu zittek in mn schakeljaar na master in Hogent BME.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik zit nog altijd int vhti :roll:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

vanavond de laatste ... :bounce: :bounce:

& dan eindelijk weer tijd om te biken [-o< [-o<
Post Reply