bike2build

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
pride
Mountainbiker

bike2build

Post by pride »

hey,

wil juist paar onderdelen bestellen bij bike2build. Denk wel dat het een vlotte webshop is maar ik moet me hier nergens registreren ofzo? En hoe verloopt de betaling? (ik laat alles opsturen)

thx

thomas
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

Je kunt gewoon bestellen wat je wilt en je hoeft geen account te hebben.Voor betaling ondersteunen ze de meeste credit cards.De leveringen zijn meestal snel en goed tenzij het niet op voorraad is duurt het langer.Bestel daar soms wat en meestal heb ik het binnen 3 werk dagen thuis.

voor alle info check:
http://www.bike2build.nl
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

Idd, snel & efficiënt. Ik heb daar al vanalles besteld & was er zeer kontent van. Wel geen kortingsbonnekes alla Barracuda :cry:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

scubaluc wrote:bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's
mss wel maar wel zéér correct, wat niet van alle duitse site's kan gezegd worden.
pride
Mountainbiker

Post by pride »

weet ik dat het duur is. Ter vergelijking: op bike-components.de schwalbe marathon racer voor 22 euro, op bike2build.nl 31 euro, en BC heeft 4E verzendkosten, b2b 7,5...

MAAR, het was wel zo ongeveer de enige webshop waar ik die marathon racer in maat 700*30C kon vinden, dus...

heb alles trouwens besteld, laten opsturen, en je kan ook met een overschrijving betalen :)
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

van_hoof wrote:
scubaluc wrote:bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's
mss wel maar wel zéér correct, wat niet van alle duitse site's kan gezegd worden.
Daar heb je een punt, ik herinner het me nog :-?
Luct4
Mountainbiker

dike2build

Post by Luct4 »

geen ervaring mee maar zit nu wel een paar dagen over en weer te mailen met den Duits. Betalingen komen daar slecht door, + 100€ geen portkosten maar staan dan weer wel bij op de rekening
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Ik snap jullie niet ik ga het altijd gewoon halen bij B2b 8)
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

Geen wonder tis in Nederland dus dan verwacht je dat het duur is,maar de levering en service is gewoon kei goed.
Post Reply