Sram twisters xo

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Zutterken
Mountainbiker

Post by Zutterken »

Ik rijd met de Twisters X0 op mijn beide MTBs en kan hier werkelijk geen woord slecht over vertellen. Die X0 schakelt werkelijk in alle omstandigheden...ook als je hem een beetje verkracht, als je weet wat ik bedoel.

Betreffende de prijs: ik verkoop deze X0 draaishifters voor 70€/set in mijn winkel dezutter.dirk@telenet.be
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

mijn x.0 twisters heb ik bij barracuda gekocht, de beste on line winkel in Belgie naar mijn keuze, de x.0 twisters koste daar ong 50 a 60 euro dacht ik
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Bij Bikesport kosten ze momenteel € 40,99. Wel eventjes navragen per mail of ze met micro indexing zijn!

Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker van de Gripshift shifters!
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Herder Ronny wrote:Bij Bikesport kosten ze momenteel € 40,99. Wel eventjes navragen per mail of ze met micro indexing zijn!

Ze zijn vandaag toegekomen, en ze zijn met microindexering!
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Ing.Frag wrote:
Herder Ronny wrote:Bij Bikesport kosten ze momenteel € 40,99. Wel eventjes navragen per mail of ze met micro indexing zijn!

De achter derri is alleen compatibel met sram x0 of ook x9 maar hoe zit dat met de voor derri ??
Alvast bedankt
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Remmenlos wrote:
Ing.Frag wrote:

De achter derri is alleen compatibel met sram x0 of ook x9 maar hoe zit dat met de voor derri ??
Alvast bedankt
Ik heb vanvoor een xt zitten, en die werken met de X0 triggers, dus ik veronderstel met de twisters ook . . .
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

Ing.Frag wrote:
Remmenlos wrote:
Ing.Frag wrote: Ze zijn vandaag toegekomen, en ze zijn met microindexering!
Alvast bedankt
Ik heb vanvoor een xt zitten, en die werken met de X0 triggers, dus ik veronderstel met de twisters ook . . .
ik heb twisters en mij voorderra is een xt 2008 en werkt perfect
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Vraagske :::: zijn die xo gripshifters compatible met x9 achter deraileur ?? want die xo achterderri is mij ietsje te duur . Alvast bedankt
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Remmenlos wrote:Vraagske :::: zijn die xo gripshifters compatible met x9 achter deraileur ?? want die xo achterderri is mij ietsje te duur . Alvast bedankt
Yep, geen probleem
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

Remmenlos wrote:Vraagske :::: zijn die xo gripshifters compatible met x9 achter deraileur ?? want die xo achterderri is mij ietsje te duur . Alvast bedankt
rij met x0 gripshifters (stonden in aanbieding) x9 vanachter en xt 2008 van voor en werkt perfect. modder of niet schakelt perfect. heel wat anders dan mijn alivio van vroeger #-o :-D
Post Reply