20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ik ben blij dat Mega Mingie deze week zelf bepaalt dat hij de heuveltjes aandoet want verleden week heeft hij de hele tocht (Kemmel) gezaagd dat het te lastig was. :-D
Hopelijk is het lastig genoeg en laten ze niet alle weilanden en maïskolven voor wat ze zijn. :lol: Ik vond het verleden jaar juist zwaar genoeg.
Turtle is aan een goeie come-back bezig en als het klimmen is kan hij misschien al deze week eens zijn duivels ontbinden. Zorg maar dat er genoeg bananen liggen voor Hansie. =P~
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Vanavond na 't werk in weinig comfortabele omstandigheden nog verder uitgepijld, en 't 'bepijlingsploegje' ondertussen een kwart aan mankracht verloren - 't is er namelijk eentje vader geworden vanmiddag van een flinke dochter, die zal gedoopt worden naar de naam , hoe kan het anders - Erika uiteraard (of toch iets in die aard). Onderweg ook nog even geconfronteerd met de wet van Murphy (uitlaat afgebroken van de camionette en een kwartiertje in de modder mogen liggen om hem met ijzerdraad weer wat op te kalefateren), maar anders ziet het er schitterend uit voor zondag : De storm die we vorig jaar pas de zaterdagnacht over ons heen kregen,passeerde dit jaar blijkbaar al vandaag de revue, tenzij ze er uiteraard nog eentje in petto hebben hierboven. Ondertussen is de tweede van de drie exclusieve 'last-minute-off road-deals' rond, en is het hoopvol wachten op de laatste beslissing morgen, waardoor we nog zo'n goeie 500 meter extra off-road zouden kunnen inlassen.
Verder melden we ook graag dat er op de eerste bevoorrading( op een nieuwe locatie) weer wordt gezorgd voor wat extra-sportieve ambiance en dat er op de tweede bevoorrading weer wordt gezorgd dat er mogelijkheid is voor een toiletbezoekske. Ook onze bewaakte fietsparking plaatsen we graag nog even in het zonnetje, hoewel dit zonnetje vandaag nogal ver te zoeken was.
Aan het oorspronkelijk geplande parcours worden tot nader order geen toegevingen gedaan, gezien we op voorhand hadden rekening gehouden met regen de dagen vooraf.
't Weer zal de zaak er uiteraard niet makkelijker op maken, dus het zal zeker lastig genoeg zijn.
Een lange, tergende weideklim op 7 km van de aankomst (waarna nog 5 off-road-stroken volgen) en de beklimming van de Predikboomstraat in de allerlaatste kilometer zijn de scherprechters van dienst.
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Vandaag al her en der pijltjes tegenkomen in Klerken en Houthulst, en 't ziet er naar uit dat het weer een tocht wordt met heel veel eenmalige private passages. Heb zelfs enkele plaatsen tegengekomen in Houthulst waarvan ik niet beter wist dan dat ze dood liepen, maar blijkbaar is men weer bijzonder creatief geweest om de stroken aan mekaar te breien.
Dat belooft ! Zeg enne, net als andere jaren zal Erikaatje van op jullie foto's op de weblog, toch wel weer achter de bar staan, mogen we hopen ? Dan gaan we er zeker eentje meer drinken als zij ons bedient ! :-D
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

ge moogt er ook twee meer drinken hoor (normaal is ze er)
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Deze avond wat gaan rondbollen in de streek en toch wel 2 bepijlers tegengekomen zeker! Alé, 1 bepijlSTER heb ik wel gezien (eens vriendelijk gezwaaid), de andere nie echt herkend... Voor de lol wa pijlkes beginnen volgen, en verrassend genoeg hebben jullie de helft van mijn trainingsklimmetjes derin gestoken! Dat wordt leuk... Ook zeer leuk worden sommige off-roadstroken (dus DAT bedoelen jullie met "weidedoorsteek")... En dan de Steenstraat, manmanman! Kpeins damme der goan utzien liek echte Flandriens...

Tot zondag mannen (en vrouw =P~ )!! Hopelijk blijven de hemelsluizen een beetje dicht...
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Ik denk dat je de Riding Butcher en mezelf daar ook mag verwachten; voor het 2e jaar op rij. :bounce: :bounce:
Hopelijk waait het wat minder dan in Pittem!( of was 't Egem ?) :oops:
'n Ouden vos kan dat voorhebben hé, dat hij wat begint te vergeten....
Zijn de douches terug in die geimproviseerde tent tegen dat gebouwtje; we hebben daar wat afgelachen! #-o
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

@ emperor : ke peizen daj gie toch e bitje scheel moe gekeken e zunne. Tzoe mien te sterkste verwoenderen dat er e vrouwe ant uutpieln wos (tis wel een van de erika's met e bitje lankoar)@vuul vintje : tzien de zelfste douches
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

henkieboy wrote:@ emperor : ke peizen daj gie toch e bitje scheel moe gekeken e zunne. Tzoe mien te sterkste verwoenderen dat er e vrouwe ant uutpieln wos (tis wel een van de erika's met e bitje lankoar)@vuul vintje : tzien de zelfste douches
ahum, verschoning... potverdikke, toch redelijk miskeken zeg...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

khoop van derbij te zijn, maar gisteren heeft de griep mij eindelijk na jaren proberen toch te pakken gekregen ... :evil:
goed swanjeren ga ik moeten doen, maar als het st..tweer is ga ik passen, want ik kan mij niet permiteren om volledig ziek te geraken (te druk momenteel ...)
freelander1
Mountainbiker

Post by freelander1 »

komen zeker ook eens afgezakt :-D
Post Reply