Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Conrad
- Mountainbiker
In de mcdonalds?Jefke85 wrote:Ik zou eigenlijk ook wat willen werken in tweede sem om paar zaken voor de bike te kopen. Als er iemand leuke studentenjobs weet zijn in Leuven, gooi het maar in de groep of een pb.
Café's?
...
Gewoon gaan inschrijven in interim. Maar informeer u dan maar eerst eens hoe het zit met vakantiewerk en werk gedurende het jaar, dat je niet voor verrassingen komt te staan als je in eens belastingen moet betalen.
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Donderdag gedaan. En dan in de namidag direct men mtb op. Kan me ni schele wa weer dat tis
In de muntstraat werden er garcons gezocht in een italiaans restaurant. De naam ontglipt me momenteel. Ik vrees dat ik te lang voor men boeken gezeten heb. Als het me te binnen schiet zal ik het laten weten.Jefke85 wrote:Ik zou eigenlijk ook wat willen werken in tweede sem om paar zaken voor de bike te kopen. Als er iemand leuke studentenjobs weet zijn in Leuven, gooi het maar in de groep of een pb.
In het kruidvat zochten ze verkopers/kassiers, maar dat was voor de examens, dus kweet niet of die betrekking nog vacant is.
- Jefke85
- Mountainbiker
Ik zit in mijn laatste jaar Rechten hier aan de KUL, ik zou dus al een groot kieken moeten zijn als ik me daar laat aan vangen. Mja, zeg nooit nooit natuurlijk!Conrad wrote:In de mcdonalds?Jefke85 wrote:Ik zou eigenlijk ook wat willen werken in tweede sem om paar zaken voor de bike te kopen. Als er iemand leuke studentenjobs weet zijn in Leuven, gooi het maar in de groep of een pb.
Café's?
...
Gewoon gaan inschrijven in interim. Maar informeer u dan maar eerst eens hoe het zit met vakantiewerk en werk gedurende het jaar, dat je niet voor verrassingen komt te staan als je in eens belastingen moet betalen.
- Conrad
- Mountainbiker
Ah, ook een laatstejaar aan de KULJefke85 wrote:Ik zit in mijn laatste jaar Rechten hier aan de KUL, ik zou dus al een groot kieken moeten zijn als ik me daar laat aan vangen. Mja, zeg nooit nooit natuurlijk!Conrad wrote:In de mcdonalds?Jefke85 wrote:Ik zou eigenlijk ook wat willen werken in tweede sem om paar zaken voor de bike te kopen. Als er iemand leuke studentenjobs weet zijn in Leuven, gooi het maar in de groep of een pb.
Café's?
...
Jefke85 wrote:Ik zit in mijn laatste jaar Rechten hier aan de KUL, ik zou dus al een groot kieken moeten zijn als ik me daar laat aan vangen. Mja, zeg nooit nooit natuurlijk!Conrad wrote:In de mcdonalds?Jefke85 wrote:Ik zou eigenlijk ook wat willen werken in tweede sem om paar zaken voor de bike te kopen. Als er iemand leuke studentenjobs weet zijn in Leuven, gooi het maar in de groep of een pb.
Café's?
...
Laatste jaar rechten nog wel. Daar zit ik ook