Ardennen, net dat tikkeltje meer
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
illuminatastigmata
- Mountainbiker
Post by illuminatastigmata »
Volgens mij gaat dit topic toch echt over''een dagje rijden in de Ardennen'',en dan liefst in de omgeving van Malmedy.
En NIET over een weekendje met een hoop man gas geven aldaar.Wellicht dat iemand zich geroepen voelt om dat te organiseren en daar dan een apart topic over te openen?
Grtzzzz
En NIET over een weekendje met een hoop man gas geven aldaar.Wellicht dat iemand zich geroepen voelt om dat te organiseren en daar dan een apart topic over te openen?
Grtzzzz
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
jip, idd liefst een ander topic maken daarvoor (zie enkele posts hierboven), zo blijft het toch net wat overzichtelijker !illuminatastigmata wrote:Volgens mij gaat dit topic toch echt over''een dagje rijden in de Ardennen'',en dan liefst in de omgeving van Malmedy.
Grtzzzz
kan iemand van de mods dit mss regelen?
- Cristalix
- Mountainbiker
Topic zal er komen na de winterperiode, bij deze houden we ons stil op dit topicK2-er wrote:jip, idd liefst een ander topic maken daarvoor (zie enkele posts hierboven), zo blijft het toch net wat overzichtelijker !illuminatastigmata wrote:Volgens mij gaat dit topic toch echt over''een dagje rijden in de Ardennen'',en dan liefst in de omgeving van Malmedy.
Grtzzzz
kan iemand van de mods dit mss regelen?
- Deere Power
- Mountainbiker
- swoosher
- Mountainbiker
als ik een betere fiets heb tegen dan, dan ga ik ook zeker meegaan. want die dak nu heb overleeft dat nooit zo een tochtRidley Rijder wrote:Dat weekendje zie ik ook wel zitten.
Ik zie het ook zitten om eens mee te gaan naar de Ardennen, maar aangezien ik in de omgeving van Kortrijk woon en geen auto of rijbewijs heb zal dat een moeilijk geval worden.
Kzal er toch dringend eens aan moeten beginnen aan dat rijexamen
en ridley rijder ge moogt dan mee met ik kben van zwevegem dus we zijn toch geburen.
greetz
Ok, Wanneer vertrekken we??swoosher wrote:als ik een betere fiets heb tegen dan, dan ga ik ook zeker meegaan. want die dak nu heb overleeft dat nooit zo een tochtRidley Rijder wrote:Dat weekendje zie ik ook wel zitten.
Ik zie het ook zitten om eens mee te gaan naar de Ardennen, maar aangezien ik in de omgeving van Kortrijk woon en geen auto of rijbewijs heb zal dat een moeilijk geval worden.
Kzal er toch dringend eens aan moeten beginnen aan dat rijexamen![]()
en ridley rijder ge moogt dan mee met ik kben van zwevegem dus we zijn toch geburen.
greetz
Nee, serieus, alvast bedankt voor vervoer, en we zullen er toch eens voor moeten kijken é. Mss in de grote vakantie.
Of beter een apart topic hierover starten, zoals al vermeld werd.
Grtz, RR!
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Willen jullie verder gaan in dit topic voor de een ardennen weekendje:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 083#616083
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 083#616083