bike2build
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
bike2build
hey,
wil juist paar onderdelen bestellen bij bike2build. Denk wel dat het een vlotte webshop is maar ik moet me hier nergens registreren ofzo? En hoe verloopt de betaling? (ik laat alles opsturen)
thx
thomas
wil juist paar onderdelen bestellen bij bike2build. Denk wel dat het een vlotte webshop is maar ik moet me hier nergens registreren ofzo? En hoe verloopt de betaling? (ik laat alles opsturen)
thx
thomas
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Je kunt gewoon bestellen wat je wilt en je hoeft geen account te hebben.Voor betaling ondersteunen ze de meeste credit cards.De leveringen zijn meestal snel en goed tenzij het niet op voorraad is duurt het langer.Bestel daar soms wat en meestal heb ik het binnen 3 werk dagen thuis.
voor alle info check:
http://www.bike2build.nl
voor alle info check:
http://www.bike2build.nl
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's
weet ik dat het duur is. Ter vergelijking: op bike-components.de schwalbe marathon racer voor 22 euro, op bike2build.nl 31 euro, en BC heeft 4E verzendkosten, b2b 7,5...
MAAR, het was wel zo ongeveer de enige webshop waar ik die marathon racer in maat 700*30C kon vinden, dus...
heb alles trouwens besteld, laten opsturen, en je kan ook met een overschrijving betalen :)
MAAR, het was wel zo ongeveer de enige webshop waar ik die marathon racer in maat 700*30C kon vinden, dus...
heb alles trouwens besteld, laten opsturen, en je kan ook met een overschrijving betalen :)
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Daar heb je een punt, ik herinner het me nogvan_hoof wrote:mss wel maar wel zéér correct, wat niet van alle duitse site's kan gezegd worden.scubaluc wrote:bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's
dike2build
geen ervaring mee maar zit nu wel een paar dagen over en weer te mailen met den Duits. Betalingen komen daar slecht door, + 100€ geen portkosten maar staan dan weer wel bij op de rekening
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Geen wonder tis in Nederland dus dan verwacht je dat het duur is,maar de levering en service is gewoon kei goed.scubaluc wrote:bike2build.nl = veel te duur, de meeste koopjes doe ik bij de Duitse site's