Interessant idee, zou leuk zijn met een bende forumleden, zeker met iemand die de streek goed kent. Maar ik denk dat dit eerder iets is voor in de zomer. Volgens mij moet dit wel lukken hoor, ik wil je gerust helpen met de organisatiephoenix.cr wrote:hey bikers,ik ken nogal goed de streek in en rond,la gleize(spa -trois ponts)ga er namelijk al een 15tal jaar naartoe voor survival en om te marcheren met kaart en kompas,maar wil wel eens met een paar bikers een weekendje ter plaatse fietsen ook eventueel,indien suggesties ,interesse laat maar iet weten,moet er wel bij vermelden,overnachting in tentje of onder een zeil,en uw eten is het gene u meebrengt!!!! groeten ,christoph.
Ardennen, net dat tikkeltje meer
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Cristalix
- Mountainbiker
Re: ardennen?
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Re: ardennen?
idem, in de zomer ideaal !phoenix.cr wrote:hey bikers,ik ken nogal goed de streek in en rond,la gleize(spa -trois ponts)ga er namelijk al een 15tal jaar naartoe voor survival en om te marcheren met kaart en kompas,maar wil wel eens met een paar bikers een weekendje ter plaatse fietsen ook eventueel,indien suggesties ,interesse laat maar iet weten,moet er wel bij vermelden,overnachting in tentje of onder een zeil,en uw eten is het gene u meebrengt!!!! groeten ,christoph.