12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boesten
Mountainbiker

Post by boesten »

Nu weet ik het zeker "kzal nooit gene goe klimmer worden " #-o maar ik heb me toch goe gamuseert.

Proficiat mannen , twas in orde =D>
Cube med e Volbeat up
Mountainbiker

Post by Cube med e Volbeat up »

Slechts één minpuntje voor mij: op sommige stukken gewoon te veel deelnemers, waardoor je ofwel te voet moest, ofwel te veel risico's moest nemen (daardoor ook ferm overkop gegaan, 'k ben blij dat ik er enkel met wat spier- en gewrichtspijn afgekomen ben). Nu ja, daarvoor bestaat natuurlijk geen oplossing, een uitdagende rit en een sterke organisatie lokken dat vanzelfsprekend uit.

Voor de rest geen kritiek, de tocht mocht er zijn, enkele nieuwe stukken leren kennen (niet evident als je van de streek bent) en nadien de Bruine Leffes nog rijkelijk laten vloeien. 't Leven kan schoon zijn :P.

Ook een sterk punt: afspuitmogelijkheid aan de bevoorrading na de Catsberg. 't Was nodig. En de bepijling was ook 300% in orde, ook niet altijd evident.

Verder nog een goeie tip van mijn medepechkompaan uit Maldegem: aan de achterkant van de Zwarteberg moest je van de fiets om over die balkjes te stappen (al hebben sommigen dat aan de balk te zien, duidelijk wel al fietsend gedaan). Misschien kan daar voor de tocht een soort van bruggetje gemaakt worden?

En aan wie naar Wolfsdonk wil: doen! Supertocht!
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

yoeri wrote:Zijn er ergens foto's te vinden van deze VTT ?
ps; zeer mooie tocht en perfecte organisatie !
Met mijn veldritfiets was deze tocht ook zeker haalbaar...
Foto's komen op onze site ...binnenkort !
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Zondag ook met enkele vrienden naar Kemmel afgezakt om de 35 te fietsen . Prachtige maar lastige tocht. Ook ik zal nooit een berggeit worden , maar ik heb me 35 km geamuseerd en toch de tijd gehad om eens rond te kijken en te genieten van een prachtige streek en toch nog af te zien . Proficiat aan de organisatie .
lefixeur
Mountainbiker

Post by lefixeur »

MIJN COMPLEMENTEN AAN DE ORGANISATIE !! FUN & HEAVY !! =D> =D>

Mijn beentjes doen nog altijd zeer na de laatste klim op de Kemmelberg, net bovengeraakt....haaaaa #-o

I will be there next year ! :bounce:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Cube med e Volbeat up wrote:Slechts één minpuntje voor mij: op sommige stukken gewoon te veel deelnemers, waardoor je ofwel te voet moest, ofwel te veel risico's moest nemen

En aan wie naar Wolfsdonk wil: doen! Supertocht!
Eén oplossing: zaterdag rijden. (en zondag naar het ondergewaardeerde Zarren :wink: ). Eigenlijk niet te vatten, in twee uur op zondag passeert bijna dubbel zoveel volk als op 5.30 uur op zaterdag. Daarom alleen rijd ik hem de zaterdag.

En wat Wolfsdonk betreft, een aanrader voor wie eens een andere streek wil doen. :-D
picco
Mountainbiker

Post by picco »

De beelden van zaterdag 12/01/08 staan op you tube.

zoek onder vtt kemmel.

Nogmaals bedankt,zonder jullie geen toertocht,jullie waren een fijn publiek.

foto's en film volgen op de site,webmaster had deze morgen nog te veel pijn aan het koppeke,

www.vttkemmel.be
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Cube med e Volbeat up wrote: Verder nog een goeie tip van mijn medepechkompaan uit Maldegem: aan de achterkant van de Zwarteberg moest je van de fiets om over die balkjes te stappen (al hebben sommigen dat aan de balk te zien, duidelijk wel al fietsend gedaan). Misschien kan daar voor de tocht een soort van bruggetje gemaakt worden?
Ale Jong het plezant eruit halen ge moet blij zijn dat ge u op zoiets kunt uitleven.

K ben daar vorig jaar zelfs me ne cyclo cross fiets afgereden.

Al die planken, bruggen en "gevaarlijke stukken eruit halen?? Schandalig noem ik de gedacht alleen al

Laat ons puur biken
(Eerste pervelo TT bv achteraan het pak rijden, zalig zoiets)
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Deze vtt was dik in orde, voor de 1ste keer gereden, k'moe zeggen dat ik me van in het begin tot op het einde goed geamuseerd heb. Volgend jaar zeker opnieuw van de partij.
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

zaterdag nm de gereden.
top organisatie! (de afspuit mogelijkheid bij de cats kwam als een geschenk!)
mooie tocht.
proficiat!
Post Reply