13/01/08 Lovenjoel Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Hier vanuit Oilsjt (Aalst) ook alleen lovende kritiek. Leuke omloop, veel in het bos kunnen fietsen (enkele verrassende hellinkjes) en dan al die kassei... prachtig. Hier kunnen ze een soort kleine Parijs-Roubaix organiseren als ze willen.
De bevoorrading was niet uitgebreid, maar fruit, sportdrank en een wafel zijn voor mij meer dan voldoende. Ik kom niet om te dineren, maar om te fietsen :lol:
Aan de afspuitstand is er wel nog wat werk, door de lange file hebben we wijselijk de fiets zo op het rek gezet en dan maar wat tijd meer gemaakt om enen te drinken.
Volgend jaar zijn we er zeker weer!
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

En ne warme douche!!! Dat was ook al lang geleden...
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

de beste stuurlui staan aan wal !! gelukkig zat ik op zee en heb een prachtige tocht gereden , omdat ik vroeg binnen was (om wat commiskes te gaan doen ) heb ik mijn fiets snel "laten"afspuiten zonder probleem net als alle andere sassies (denk ik) was dit voor mij een geslaagde zondagvoormiddag @Domme Lukke & de rest graag gedaan :lol: :lol: :lol:
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Inderdaad, het was een geslaagde toertocht. Alles kwam zo wat aan bod.
Singletracks, technische afdalingen, lange hellingskes, bospaden, goede bevoorrading (genoeg), niet teveel slijk, ....
Fietske niet afgespoten in Lovenjoel, maar doorgereden huiswaarts en daar proper gemaakt.
Volgend jaar komen we zeker terug als voorbereiding op de TT in Pellenberg die doorgaat op 1 februari 2009.

Heidezonen : knap werk geleverd. Proficiat =D>
StarbeachJoene
Mountainbiker

lichte aanrijding op de parking

Post by StarbeachJoene »

Toen ik zondag met mijn wagen thuis kwam van de toertocht merkte ik dat de bumper van mijn wagen (donkergrijze Audi A3 met fietsenrek op de koffer), links achteraan stevig geschramd is.
Ik vermoed dat het volgende gebeurd is:
- Enkele minuten voor 10:00 AM kwam ik aan de parking van de voetbal van Lovenjoel. De parking leek volzet maar ik zag dat er net iemand wegreed (ik denk een terreinwagen).
- Ik parkeerde me op zijn plaats: als je de parking oprijdt, meteen naar rechts, ergens in het midden, met de neus naar de straat toe.
- Links van mij stond (volgens mij een lichtgrijze) een wagen (tamelijk kort tegen mijn wagen)
- Toen ik om enkele minuten na 12:00 AM, terug aan mijn wagen kwam was die wagen links van mij reeds vertrokken.
- De schram merkte ik pas als ik thuis kwam, maar ik ga ervan uit dat het die wagen naast mij is geweest.

Heeft hier iemand meer info over?
De schram is toch net te groot om het een lichte tik te noemen.
Post Reply