Naar welke muziek luister je momenteel?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Cristalix
- Mountainbiker
Haaike wrote:nee kende ik ni. Het valt wel mee, maar ben sowieso ni echt zot van remixes waar dan wa beats opgezet worden.MADRISTA666 wrote:Dees al gehoord van Sinéad O'Connor? k vind wel dat haar da afgaat
Het typeert Sinéad O'Connor wel dat ze ook zoiets doet.
Ja had gezien da het van Tiësto was, maar ben ni zot van da soort muziek. Geef mij maar rock, met goeie gitaar inCristalix wrote:1 van mijn favorieten, is trouwens een remix van Tiësto, komt uit zijn album: Tiesto - The remixes Vol.1, pracht van een album
Bij mij nu cd van Zakk Wylde & Black Label Society, voor wie die ni kent, hier 2 nummerkes (2e is wel veel rustiger dan wat ze normaal doen):
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Niks te Tiësto, ni alles wa trance is is door hem gemaakt héCristalix wrote:Haaike wrote:nee kende ik ni. Het valt wel mee, maar ben sowieso ni echt zot van remixes waar dan wa beats opgezet worden.MADRISTA666 wrote:Dees al gehoord van Sinéad O'Connor? k vind wel dat haar da afgaat
Het typeert Sinéad O'Connor wel dat ze ook zoiets doet.1 van mijn favorieten, is trouwens een remix van Tiësto, komt uit zijn album: Tiesto - The remixes Vol.1, pracht van een album
Just Killing Time is ook mijne favoriet. Zalig nummer! In this river vind ik ook een van de beste.Ridley Rijder wrote:BLS is idd een zeer goede groep. Just Killing Time vind ik hun beste nummer, maar ik kan hun harder werk zeker even goed smaken!
Maar zoals ge zegt, wa harder op zijn tijd is ook plezant.
Doe ik trouwens graag, tijdens mijn blokpauzes, efkes muziek vollenbak en dan 5min genieten. Superkorte pauze maar het kan toch zo'n deugd doen
In de zomer is da wel het plezantst, dan zet ik de stereo beneden in de living goe luid, en dan op ons gazon int zonneke gaan liggen genieten... zaaalig
Ik heb gelukkig wel verdraagzame buren