Naar welke muziek luister je momenteel?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Om toch iets rond mijn oren te hebben in mijn blokpauze's: Ministry Of Sound: Clubbers Guide 2008 ---> prachtig albumke =P~
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

MADRISTA666 wrote:Dees al gehoord van Sinéad O'Connor? k vind wel dat haar da afgaat
nee kende ik ni. Het valt wel mee, maar ben sowieso ni echt zot van remixes waar dan wa beats opgezet worden.
Het typeert Sinéad O'Connor wel dat ze ook zoiets doet.
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Haaike wrote:
MADRISTA666 wrote:Dees al gehoord van Sinéad O'Connor? k vind wel dat haar da afgaat
nee kende ik ni. Het valt wel mee, maar ben sowieso ni echt zot van remixes waar dan wa beats opgezet worden.
=P~ 1 van mijn favorieten, is trouwens een remix van Tiësto, komt uit zijn album: Tiesto - The remixes Vol.1, pracht van een album [-o<
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Cristalix wrote:=P~ 1 van mijn favorieten, is trouwens een remix van Tiësto, komt uit zijn album: Tiesto - The remixes Vol.1, pracht van een album [-o<
Ja had gezien da het van Tiësto was, maar ben ni zot van da soort muziek. Geef mij maar rock, met goeie gitaar in :wink:

Bij mij nu cd van Zakk Wylde & Black Label Society, voor wie die ni kent, hier 2 nummerkes (2e is wel veel rustiger dan wat ze normaal doen):

DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Alweer Dream theater. Dit zal ik nooit beu worden.
Ik zit al te wachten op het moment dat ze terug in Europa zullen optreden. Momenteel zitten ze in Azie en daarna in Australie.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

MADRISTA666 wrote:Enter Shikari
Die heb ik gezien op Pukkelpop, viel me 100 % mee. Vooral die Rave-stukjes doen het hem.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Cristalix wrote:
Haaike wrote:
=P~ 1 van mijn favorieten, is trouwens een remix van Tiësto, komt uit zijn album: Tiesto - The remixes Vol.1, pracht van een album [-o<
Niks te Tiësto, ni alles wa trance is is door hem gemaakt hé :wink: Is Conjure One en heeft niks met Tiësto te maken, behalve dat hij dit draait
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

BLS is idd een zeer goede groep. Just Killing Time vind ik hun beste nummer, maar ik kan hun harder werk zeker even goed smaken!
EcoRacer
Mountainbiker
Location: Trek Remedy, Nukeproof Scalp, OnOne Inbred, Colnago Master,...

Post by EcoRacer »

Voor de moment... Tom Lehrer :-D beetje oud maar echt hylarisch met momenten... beetje in de stijl van stephen lynch moest iemand die kennen.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ridley Rijder wrote:BLS is idd een zeer goede groep. Just Killing Time vind ik hun beste nummer, maar ik kan hun harder werk zeker even goed smaken!
Just Killing Time is ook mijne favoriet. Zalig nummer! In this river vind ik ook een van de beste.
Maar zoals ge zegt, wa harder op zijn tijd is ook plezant.

Doe ik trouwens graag, tijdens mijn blokpauzes, efkes muziek vollenbak en dan 5min genieten. Superkorte pauze maar het kan toch zo'n deugd doen :wink:
In de zomer is da wel het plezantst, dan zet ik de stereo beneden in de living goe luid, en dan op ons gazon int zonneke gaan liggen genieten... zaaalig :P
Ik heb gelukkig wel verdraagzame buren :wink: Vorig jaar waren er hier wel metsers bezig naast ons, die keken den eerste keer wel nekeer raar: vollenbak Child in Time van Deep Purple, dan kom ik daar ineens int gras liggen en 10min weeral weg. Ma ze waren het rap gewoon dat da wel af en toe gebeurde, op den duur draaiden ze zelfs hunne eigen radio stiller :P
Post Reply