20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Na een babbelke met Rik C vandaag in Zarren zal Klerken inderdaad GEEN heruitgave worden van vorig jaar.Heb hem vorig jaar niet gereden maar de vele weidedoorsteken en de parcourskes daarin zullen er zeker niet bijzijn.Wat niet wil zeggen dat er ne keer geen weidedoorsteekje zal tussenzitten.In ieder geval aan de eerste bevoorrading in Zarren wist hij me te vertellen dat er nog geen enkele meter inzat bij Klerken.

Wat ook het vermelden waard is,is dat ze een mooi technisch privébosje hebben en dat ze zelfs een mini-terrilke hebben aangelegd #-o #-o

Ge ziet het,ge vraagt het hier op het forum en ge wordt op uw wenken bediend.

Mijn verwachtingen worden met de dag groter!!!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Na de rit van Kemmel zaterdagochtend, in de namiddag in een privé-bos in Houthulst het technische crossparcours gaan afwerken samen met Henkieboy, en, gewapend met schop en spade, de door de bobcat aangelegde mini-terril (op verzoek van Veeteeteetje, jawel) in de perfecte plooi gelegd. We gaan een bordje plaatsen 'Veeteetjes mini-terril', zodat je 'm niet voorbij bent zonder dat je 't weet :wink: , en uiteraard gaan we ook zorgen dat dit stuk kan 'gebist' worden.
Ondertussen van 'Safety Jogger' (zouden ze mee lezen op dit forum?) ter elfder ure alsnog een mooi tombola-prijzenpakket ontvangen (Dank u wel Safety Jogger), en vanaf morgenavond dan beginnen we met de bepijling.
In het bos van Houthulst hebben we twee jaar terug een mooie singletrack aangelegd - in het bosgedeelte dat dienst doet als 'speelbos' - doch de boswachter die had blijkbaar andere ideeën over dat woordje 'speelbos'. We houden ons sindsdien dus maar wijselijk aan diens aanwijzingen en wijken niet van de dreven af.
Op de grote afstand (47 km) zijn 30 off-road-zones gesitueerd, samen goed voor 22 km off-road. En off-road is bij ons off-road, dus geen kerkwegels of tegelpaadjes. Daarnaast twee km. kasseien, en zes aangeduide klimstroken (goed voor 3,5 km klimmen), met daarnaast uiteraard nog flink wat geklim en vals plat dat eveneens in de kuiten zal kruipen. Insmeren dus, die handel !
Die van Maria Cool en haar boerinnetjes willen we desnoods zelve nog insmeren :wink: .
fasty
Mountainbiker

Post by fasty »

We komen af naar die heuveltjes !!!
Was mischien voor sommigen te lastig vorig jaar , mor dees joar kant mo beter zien éé [-o<
We moeten de kleinere organisaties steunen !!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Mijne kogel is door de kerk. Ik ga naar Klerken voor mijne rentrée.
Na enkele weken eten en drinken en werken vanaf volgend weekend weer TT weliswaar zegt de weegschaal +5. Ik kom af :
1/ ik heb er nog nooit gereden en houd ervan eens in een onbekende streek te rijden
2/mijn schoonouders zijn ingeweken Houthulstenaars, moet toch eens in dat grote bos gereden hebben,. Ik zal hun zelfs kunnen vertellen dat er een terril ligt..
3/ hier zijn een aantal enthousiaste mtbers aan het werk,actief op het forum dat zal wel in orde zijn
4/ als ik door het venster kijk zie ik de KLuisberg maar ik heb er mijn twijfels over of het in de (natte) winter een goede bikeplaats is in grote groep en om over de ronde van vlaanderen bulten te rijden heb ik andere banden en dat kan ik iedere dag doen.
Last edited by jodelaietie on Mon 14 Jan 2008 20:49, edited 1 time in total.
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

da klink goed in de oren :-D
nu nog een treintje vormen
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

deurbieter wrote:da klink goed in de oren :-D
nu nog een treintje vormen

wagon 1 angt derol an...
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

jodelaietie wrote:Mijne kogel is door de kerk. Ik ga naar Merkem voor mijne rentrée.
Na enkele weken eten en drinken en werken vanaf volgend weekend weer TT weliswaar zegt de weegschaal +5. Ik kom af :
1/ ik heb er nog nooit gereden en houd ervan eens in een onbekende streek te rijden
2/mijn schoonouders zijn ingeweken Houthulstenaars, moet toch eens in dat grote bos gereden hebben,. Ik zal hun zelfs kunnen vertellen dat er een terril ligt..
3/ hier zijn een aantal enthousiaste mtbers aan het werk,actief op het forum dat zal wel in orde zijn
4/ als ik door het venster kijk zie ik de KLuisberg maar ik heb er mijn twijfels over of het in de (natte) winter een goede bikeplaats is in grote groep en om over de ronde van vlaanderen bulten te rijden heb ik andere banden en dat kan ik iedere dag doen.
zeg jodelaietie , als ge wilt gaan mountainbiken in merkem zal ge zeker nog een paar jaar moeten wachten of is er soms toevallig nog nen rit waar bijna niemand iets van afweet ? :roll: :roll: :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Misschien toch ook eens overwegen om af te komen.
Voorspelt leuk te worden =P~
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

henkieboy wrote:.
zeg jodelaietie , als ge wilt gaan mountainbiken in merkem zal ge zeker nog een paar jaar moeten wachten of is er soms toevallig nog nen rit waar bijna niemand iets van afweet ? :roll: :roll: :roll:

Ik heb het aangepast :oops:
Ge ziet het is hoognodig dat ik daar de streek eens kom verkennen. Ken groot Houthulst alleen maar van koffie te drinken en taart te eten in Houthulstcity zelf, maar daar komt verandering in. :bounce: :bounce:
Voor mij mag er wel een weidedoorsteekske in zolang de stieren er niet meer op zitten is alles ok [-X. Een maisveld met stoppels dat is wat anders.
DixieSydi
Mountainbiker

Post by DixieSydi »

we zijn terug paraat, met de henkie , jensieboy en luckyboy
als er maar geen mais stoppel bij is?
één maiskolf onder mijn wielen geschoven, dan is de zaal achteraf te klein voor al die...............?
bickers natuurlijk
allé,tot zondag rond kwart voor acht(als henkie op tijd komt?)
en aan de organisatie,
bestel maar enkele braadworsten méér
want mega mingie komt.
Post Reply