Ardennen, net dat tikkeltje meer

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Cristalix
Mountainbiker

Re: ardennen?

Post by Cristalix »

phoenix.cr wrote:hey bikers,ik ken nogal goed de streek in en rond,la gleize(spa -trois ponts)ga er namelijk al een 15tal jaar naartoe voor survival en om te marcheren met kaart en kompas,maar wil wel eens met een paar bikers een weekendje ter plaatse fietsen ook eventueel,indien suggesties ,interesse laat maar iet weten,moet er wel bij vermelden,overnachting in tentje of onder een zeil,en uw eten is het gene u meebrengt!!!! groeten ,christoph.
Interessant idee, zou leuk zijn met een bende forumleden, zeker met iemand die de streek goed kent. Maar ik denk dat dit eerder iets is voor in de zomer. Volgens mij moet dit wel lukken hoor, ik wil je gerust helpen met de organisatie :wink: (voor hoever er 1 zal zijn :roll: )
katje_w
Mountainbiker

ardennen

Post by katje_w »

heykes.

ten eerste al leuke foto's.

en ook ik ben vorige jaar een dagske in de ardennen geweest met een paar op onze mtb, en da was echt avontuurlijk en uitdagend. die dag zal ik zeker niet vergeten en wil dat gerust over doen...

raad het iedreen aan.
grts katje
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Re: ardennen?

Post by K2-er »

phoenix.cr wrote:hey bikers,ik ken nogal goed de streek in en rond,la gleize(spa -trois ponts)ga er namelijk al een 15tal jaar naartoe voor survival en om te marcheren met kaart en kompas,maar wil wel eens met een paar bikers een weekendje ter plaatse fietsen ook eventueel,indien suggesties ,interesse laat maar iet weten,moet er wel bij vermelden,overnachting in tentje of onder een zeil,en uw eten is het gene u meebrengt!!!! groeten ,christoph.
idem, in de zomer ideaal !
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

voor dat weekendje ben ik steeds te vinden. laat maar weten wanneer de meeste interesse is en dan zie ik of ik mee kan.

zomer is idd ideaal, maar verleden jaar vondt ik de lente beter hoor. dus het zal echt afhangen van het weer.
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

ikkel wrote:voor dat weekendje ben ik steeds te vinden. laat maar weten wanneer de meeste interesse is en dan zie ik of ik mee kan.

zomer is idd ideaal, maar verleden jaar vondt ik de lente beter hoor. dus het zal echt afhangen van het weer.
Den deze ziet dat ook wel zitten
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

okee mannen, daarvoor mss een apart topic aanmaken na de wintsers tijd !
ik zou zeggen, steek de barbeque al maar aan =D>
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Zo te zien zal het een hele bende zijn =D>
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Dat weekendje zie ik ook wel zitten.

Ik zie het ook zitten om eens mee te gaan naar de Ardennen, maar aangezien ik in de omgeving van Kortrijk woon en geen auto of rijbewijs heb zal dat een moeilijk geval worden.

Kzal er toch dringend eens aan moeten beginnen aan dat rijexamen #-o
katje_w
Mountainbiker

ardennen

Post by katje_w »

moest er iets van komen dit jaar,voor een weekendje.
ik ben dan ook kandidaat.
grts katje
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Een weekend zal moeilijk gaan, maar ik wil wel een dagje afkomen.
Post Reply