Proficiat mannen , twas in orde
12/13-01-08 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Cube med e Volbeat up
- Mountainbiker
Post by Cube med e Volbeat up »
Slechts één minpuntje voor mij: op sommige stukken gewoon te veel deelnemers, waardoor je ofwel te voet moest, ofwel te veel risico's moest nemen (daardoor ook ferm overkop gegaan, 'k ben blij dat ik er enkel met wat spier- en gewrichtspijn afgekomen ben). Nu ja, daarvoor bestaat natuurlijk geen oplossing, een uitdagende rit en een sterke organisatie lokken dat vanzelfsprekend uit.
Voor de rest geen kritiek, de tocht mocht er zijn, enkele nieuwe stukken leren kennen (niet evident als je van de streek bent) en nadien de Bruine Leffes nog rijkelijk laten vloeien. 't Leven kan schoon zijn
.
Ook een sterk punt: afspuitmogelijkheid aan de bevoorrading na de Catsberg. 't Was nodig. En de bepijling was ook 300% in orde, ook niet altijd evident.
Verder nog een goeie tip van mijn medepechkompaan uit Maldegem: aan de achterkant van de Zwarteberg moest je van de fiets om over die balkjes te stappen (al hebben sommigen dat aan de balk te zien, duidelijk wel al fietsend gedaan). Misschien kan daar voor de tocht een soort van bruggetje gemaakt worden?
En aan wie naar Wolfsdonk wil: doen! Supertocht!
Voor de rest geen kritiek, de tocht mocht er zijn, enkele nieuwe stukken leren kennen (niet evident als je van de streek bent) en nadien de Bruine Leffes nog rijkelijk laten vloeien. 't Leven kan schoon zijn
Ook een sterk punt: afspuitmogelijkheid aan de bevoorrading na de Catsberg. 't Was nodig. En de bepijling was ook 300% in orde, ook niet altijd evident.
Verder nog een goeie tip van mijn medepechkompaan uit Maldegem: aan de achterkant van de Zwarteberg moest je van de fiets om over die balkjes te stappen (al hebben sommigen dat aan de balk te zien, duidelijk wel al fietsend gedaan). Misschien kan daar voor de tocht een soort van bruggetje gemaakt worden?
Zondag ook met enkele vrienden naar Kemmel afgezakt om de 35 te fietsen . Prachtige maar lastige tocht. Ook ik zal nooit een berggeit worden , maar ik heb me 35 km geamuseerd en toch de tijd gehad om eens rond te kijken en te genieten van een prachtige streek en toch nog af te zien . Proficiat aan de organisatie .
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Eén oplossing: zaterdag rijden. (en zondag naar het ondergewaardeerde ZarrenCube med e Volbeat up wrote:Slechts één minpuntje voor mij: op sommige stukken gewoon te veel deelnemers, waardoor je ofwel te voet moest, ofwel te veel risico's moest nemen
En wat Wolfsdonk betreft, een aanrader voor wie eens een andere streek wil doen.
De beelden van zaterdag 12/01/08 staan op you tube.
zoek onder vtt kemmel.
Nogmaals bedankt,zonder jullie geen toertocht,jullie waren een fijn publiek.
foto's en film volgen op de site,webmaster had deze morgen nog te veel pijn aan het koppeke,
www.vttkemmel.be
zoek onder vtt kemmel.
Nogmaals bedankt,zonder jullie geen toertocht,jullie waren een fijn publiek.
foto's en film volgen op de site,webmaster had deze morgen nog te veel pijn aan het koppeke,
www.vttkemmel.be
-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Ale Jong het plezant eruit halen ge moet blij zijn dat ge u op zoiets kunt uitleven.Cube med e Volbeat up wrote: Verder nog een goeie tip van mijn medepechkompaan uit Maldegem: aan de achterkant van de Zwarteberg moest je van de fiets om over die balkjes te stappen (al hebben sommigen dat aan de balk te zien, duidelijk wel al fietsend gedaan). Misschien kan daar voor de tocht een soort van bruggetje gemaakt worden?
K ben daar vorig jaar zelfs me ne cyclo cross fiets afgereden.
Al die planken, bruggen en "gevaarlijke stukken eruit halen?? Schandalig noem ik de gedacht alleen al
Laat ons puur biken
(Eerste pervelo TT bv achteraan het pak rijden, zalig zoiets)