Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Cristalix
- Mountainbiker
Woensdag examen wetgeving+groenwetgeving, vrijdag examen Engels (vaktaal). Dit zijn mijn enige examens, ben er dan van af tot na de krokusvakantie
.
Aangezien ik maar ingestapt heb in november doe ik maar 4 vakken meer mee in het eerste semester, daarmee dat ik maar 2 examens moet afleggen, volgend semester al wat meer naar school en volgend academiejaar zal dan wel andere pap zijn, hopelijk kom ik al dat thuiszitten niet gewend
Gelukkig is er mountainbike.be
Aangezien ik maar ingestapt heb in november doe ik maar 4 vakken meer mee in het eerste semester, daarmee dat ik maar 2 examens moet afleggen, volgend semester al wat meer naar school en volgend academiejaar zal dan wel andere pap zijn, hopelijk kom ik al dat thuiszitten niet gewend
Gelukkig is er mountainbike.be
Sint-Lucas ligt aan de oude houtlei. in de Zwarte Zusterstraat om precies te zijn.
Ik doe beeldhouwen en zit ook op kot
Wat die leraars betreft, Heb je les van Lut Pil, Lieven Tavernier, Dirk Manesse, Volkmar Mulheis,... ? Voor zover ik weet zijn dat de leraars die het meest in verschillende scholen werken. Dirk Manesse geeft architectuurstromingen, Lut Pil kunstgeschiedenis, Lieven Tavernier(de zanger) geeft literatuur en Volkmar Mulheis geeft Filosofie.
kaho, is dat dan de Academie? Ik ben niet vertrouwd met de afkortingen.
Grtz, RR!
Ik doe beeldhouwen en zit ook op kot
Wat die leraars betreft, Heb je les van Lut Pil, Lieven Tavernier, Dirk Manesse, Volkmar Mulheis,... ? Voor zover ik weet zijn dat de leraars die het meest in verschillende scholen werken. Dirk Manesse geeft architectuurstromingen, Lut Pil kunstgeschiedenis, Lieven Tavernier(de zanger) geeft literatuur en Volkmar Mulheis geeft Filosofie.
kaho, is dat dan de Academie? Ik ben niet vertrouwd met de afkortingen.
Grtz, RR!