12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

most ugly peter
Mountainbiker

Post by most ugly peter »

Als er iemand zaterdag in kemmel een bril gevonden heeft (witte bril van Uvex met gele glazen) , die ben ik verloren aan de kerststal thv een winkel die vloeren verkoopt-- baan kemmel ieper--, zou die dan aub met mij contact kunnen opnemen op 0475/545321
the grandmaster
Mountainbiker

iemand blauwen sportzak gevonden?

Post by the grandmaster »

Kan mij iemand van de organisatie melden of ze nen blauwe sportzak(adidas, met kleren in van raketmannen) gevonden hebben in de zaal? Of in de douches?
Ben me pas rond 16u gaan douchen(direkt aan na aankomst aan den aprés begonnen en er nie meer weggeraakt), en was denk ik de laatste, samen met ne mens van Brugge, in den douche.Ben er daarna nog enen gaan nutten in de zaal, en zou ook daar kunnen liggen.

Verder een schitterend bike-weekend achter de rug!
Blij da ik twee keer de 59km heb kunnen doen, heb me wreed geamuseerd daar in Kemmel. Alles top!
Alleen mijne partner vond, vond het tweede luik van mijn tweedaagse nie zo geslaagd...(beetje uitgelopen)
Vrees da k ik volgend weekend mijnen bike nie zal moeten uithalen.

En die mannen van Wolfsdonk, da zijn ook toffe gasten. Vooral dienen voorzitter was mega-cool: telkens als ik terugkwam van te gaan pissen, krege k'ik daar ne leffe van!
Moeten dan ook zeker daar naartoe dit jaar. 25mei, denk ik. T'schijnt dat da daar ook de moeite is.
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Zaterdagmorgen omstreeks 09:30 gestart in Kemmel voor de 45km.
Ik heb enorm genoten van de rit en ik wens de organisatie weeral een dikke proficiat toe =D> =D> =D>
Dit is er echt ene die je niet mag missen.

Ik had misschien wel de 55km kunnen rijden maar ik kreeg na +/- 25km toch wat last van "chainsuck" en dat is lastiger dan door de modder rijden want als je aan het stampen bent blokkeert gewoon de boel en vooral bij een beklimming vergt dit veel krachten om weer je tempo te bereiken.

maar dit staat los van de mooie tocht !!
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Aan alle 2456(852 op zat en 1604 op zon)bikers onze dank. Het is dankzij jullie talrijke opkomst dat wij onze tocht op deze manier kunnen inrichten. Onze tiende feesteditie zit erop! Moe maar voldaan kijken we nu reeds uit naar de 11de editie. Wij zijn tevreden en zullen met de(soms) terechte opmerkingen rekening houden. Nogmaals bedankt!
Kojak
Mountainbiker

Post by Kojak »

Schitterende tocht Kodo's, de WOEWERS uit Wolfsdonk zijn moe maar voldaan huiswaarts gekeerd, voor sommigen onder ons een helletocht geweest (o.a. voor mij dus) nooit zoveel op mijn eigen liggen vloeken onderweg, de benen waren er nie echt gisteren :cry: maar volgend jaar komt er zéker een herkansing. Als ver-van-huis-zijnde bikers voelen wij ons elk jaar "thuis" bij de Kodo's, wat een onthaal, wat een sfeer, wat een tocht..............hopelijk zien we jullie dan ook talrijk terug het laatste weekeinde van mei in Wolfsdonk voor onze 3Action Classic. De groetjes van de secretaris tevens rechterhand van de alomgekende voorzitter van onze Leffe-slurpende bende :drunk: :drunk:
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Mooie tocht de moeite waard, 55KM. De kemmelberg lag er nog nooit zo lastig bij, door de modder net bij het kerkhof geslipt en tegen dek gegaan. De beklimming van de rodeberg was niet veel beter, kon niet uit mijne klikpedaal rechts en kviel dan nog wel in de braamstruiken zekers #-o . Mooie rit.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Kemmel, kemmel,

ik kan er persoonlijk niet genoeg van krijgen. Ieder jaar een TT om naar uit te kijken. En ja hoor, kheb me weer fantastisch gejeund. Mijn collega was compleet tette aan 2/3 van de rit, hilarische kerel als ie kapot zit... :-D :-D :-D

Proficiat aan de organisatie, twas weer meer dan in orde. Ook mijn mede tegenterters vonden het blijkbaar de max (hebben er een deel de zaterdag en een deel de zondag gereden). Volgend jaar zijn we zeker terug, kzou niet willen missen ... :bounce: :bounce: :bounce:

Nogmaals proficiat... =D> =D> =D>

Greets

Metalbiker

Tegenterters Aarsele
TT 17/02/08
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Het was MEGA ! =D> =D> =D>

See ya next year !
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Zijn er ergens foto's te vinden van deze VTT ?
ps; zeer mooie tocht en perfecte organisatie !
Met mijn veldritfiets was deze tocht ook zeker haalbaar...
Post Reply