16/02/08 6 uren Halle-Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
piraatje
Mountainbiker

Re: 6 uren

Post by piraatje »

[quote="frigorist"]En jongens begint de vorm al te komen? Ik heb nog een paar kameraden warm gemaakt, sterk gezelschap voor de solo's!!!! Hopen dat dat niet ten koste moet gaan van mijn prestatie [-o<[/quote]

k heb mij ingeschreven dat is al 1 en k ben bokes met choco aan t eten.
nu nog trainen zeker?
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

jan vb wrote:er zijn 75 startplaatsen teams en solo door elkaar als deze vol zijn is het gedaan.
als solo rijder kan je zaterdag tussen 12 en 13 uur nog inschrijven als er nog plaats is.
voor de teams kan dit niet en zit de afsluitdatum ergens rond het einde van de maand.
Er staat de 25ste op de site maar dat is een beetje "rekbaar".
we zitten nu aan 35 inschrijvingen.
twijfelen hier nog of we met enkele rijders gaan deelnemen of niet. Allemaal solo-rijders als training voor Cape Epic. Graag bevestiging dat we inderdaad de dag zelf nog kunnen inschrijven.
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

als je honderd % zeker wil zijn moet je nu inschrijven.
Ik kan jullie enkel zeggen dat er nu vandaag 46 inschrijvingen binnen zijn
Ik weet ook dat er al zeker 2 Cape Epickers bij de solo's zitten.
patrick Wouters en nog iemand.
De winnaars (de 4 team leden en de solo winnaar mag nog iemand meenemen) krijgen net zoals vorig jaar 2 overnachtigingen met half pension in een hotel in de Franse alpen op de Lautaret.
http://www.hotel-lachaumine.com
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Bij deze geef 'k dus forfait. Arm en schouder redelijk in orde nu maar linkerbeen zit totaal in de knoop....
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

wat is er gebeurd?
Plaske
Mountainbiker

6h van Halle

Post by Plaske »

Nu zondag is er nen tourtocht in Halle-Zoersel
Er zullen daar zeker een paar van de organisatoren van de 6h (16 feb.) aanwezig zijn, waaronder ikzelf en Jan Vanb.
Het ideale moment om op alle mogelijke en onmogelijke vragen een antwoord te krijgen :wink:

Het aantal inschrijvingen blijft oplopen, als je der bij wil zijn ni te lang wachten met inschrijven :wink:
Plaske
Mountainbiker

6h van Halle

Post by Plaske »

Nu Zondag zal daar kort bij den "start, aankomst" een grijs modderig interventie voortuig (land rover) van Survivaltrophy staan met een groot reklame bord van de 6h van Halle. De mensen van de organisatie 6h van Halle staan U daar graag te woord... 8)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jan vb wrote:wat is er gebeurd?
Vorig jaar van de fiets afgestapt met blessure arm en schouder (niks met de 6 uren te maken, dat was gewoon de trigger). Gestopt met bodybuilding, daardoor rugspieren foetsie, dan rug in problemen. Probleem linkerbeen blijkt nu dus weer uit die rug te komen. Vandaag nog rechtgezet en losgemaakt en een paar spuiten in de onderrug gehad. Ben nu terug bezig m'n rug te versterken maar de weg is lang en met vallen en opstaan. 't Zal nog een jaartje duren eer 'k weer de oude ben...
Pierreke
Mountainbiker

Post by Pierreke »

Dag bikers,

Voor al diegene die nog twijfelen of ze al dan niet gaan meedoen met de 6uren. Daarop zou ik zeggen niet twijfelen en inschrijven. Het is echt de moeite als je van een uitdaging houd. Ik heb vorig jaar zelf ook meegereden maar moet dit jaar helaas forfait geven door mijn knie. Maar ik zal er sowieso zijn om op tijd een natje binnen te spelen. En om de bikers een hartje onder de riem te steken natuurlijk. Dus allen op post.
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

ale wij zijn ook ingeschreven met ons team se :-D
Post Reply