13/01/08 Zarren Kortemark
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deze morgen gestart rond 08.30u voor de 50km
,althans dat was ik van plan, tot ik rugpijn begon te krijgen na de Steenstraat (een echte kuitenbijter)
heb dan maar besloten om na de bevoorrading
af te draaien voor de 38
begon na een 10tal km beter te gaan
en heb er dan nog een snokske aan gegeven
en ook een appeltje gegeten
om na 40km terug aan te komen
heb in het begin 3 man gevolgt die misgereden waren
vandaar dat ik er 2 meer heb
goede bepijling
wel redelijk veel boereslagen en niet veel privestroken, zal volgende week nog eens terug komen naar Klerken voor hopelijk een iets mooiere tocht
deze was niet mis maar heb er al mooiere gereden in deze streek. Enfin misschien tot volgend jaar 
-
insomniac22
- Mountainbiker
Post by insomniac22 »
Toevallig zarren aangedaan vandaag. Tmoet gezegd, twa ne schone rit, kant veel minder verwacht. Schoon parcours; lekker kuitenbijten
en (proberen) een klein beetje van de streek te genieten
. Maar nu... die organisatie; man man man... ZOOOO GOOEEEED!!!
tkunn der do vele e voorbeeld an pakn! Doe zo verder gastn. grtz
toertocht zarren Kortemark
Was een lastig parcour maar was weeral genieten, was toch te doen op enkele korte stukken na die toch te voet moesten proficiat aan de winnaar van de fiets en vannamiddag eventjes uitrusten geblazen afspraak volgende week te kluisbergen toertocht door de Vlaamse Ardennen see you
-
chamberke
- Mountainbiker
Vanmorgen voor de eerste in Zarren vertrokken met cavens voor de 38.
t'Was een mooi golvend en redelijk vettig parcour en dan nog de wind die het extra lastig maakte.Ook chapeau voor de goede organisatie.
De foto's die genomen werden zijn die terug te vinden op het forum of ergens anders?Tot volgend jaar of deze zomer.
t'Was een mooi golvend en redelijk vettig parcour en dan nog de wind die het extra lastig maakte.Ook chapeau voor de goede organisatie.
De foto's die genomen werden zijn die terug te vinden op het forum of ergens anders?Tot volgend jaar of deze zomer.
vanmorgen ook de 38('was een beetje te laat gestart)
gereden,zeer mooie tocht,
wind en modder maakten het soms lastig ,maar we gaan nie trunten,jammer dat ik de fiets niet heb gewonnen
goede bevoorrading, warme douche,beetje teveel volk in de douche en de fietsbewaking was zeer goed,
volgend jaar zeker terug

- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ook gestart in Zarren.Ik vond het in tegenstelling tot vorig week in Hulste een heel goed berijdbaar parcours.Weinig slijk gezien.Eerlijk gezegd had ik het veel slechter verwacht.Gestart met het groepke.In het begin wind mee en het liep vlot.Traxer stond met een beetje alcool in de oogjes en dan is het beste wat ge kunt doen om hem te helpen een goed tempootje aanhouden van in de start.Toen we plots de wind van voor kregen waren alleen de cowboy en ik nog over.Op de steenstraat dan in een goede zetel gekropen (lees : in de wielen gereden).Traxer geraakte terug tot in het wiel en aan de bevoorrading paste hij zelf de pepeetje-tactiek toe.
Uiteindelijk met zijn drieen samengebleven en voldaan Zarren bereikt.
De bike afgespoten en na een douchke aangeschoven in den apres.
Goeie organisatie,bepijling en ook het parcours kon mij wel bekoren.
Als ik 1 minpuntje mag geven vond ik de afstand tussen de eerste en de tweede bevoorrading een beetje te kort.Tweede bevoorrading volgde na 28 km op een toer van 45.Het appeltje tegen de dorst niet aangenomen maar ne leffe meer gedronken in de plaats.
Hoe dan ook,het was heel leuk en da's het voornaamste.
De bike afgespoten en na een douchke aangeschoven in den apres.
Goeie organisatie,bepijling en ook het parcours kon mij wel bekoren.
Als ik 1 minpuntje mag geven vond ik de afstand tussen de eerste en de tweede bevoorrading een beetje te kort.Tweede bevoorrading volgde na 28 km op een toer van 45.Het appeltje tegen de dorst niet aangenomen maar ne leffe meer gedronken in de plaats.
Hoe dan ook,het was heel leuk en da's het voornaamste.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De naam ken ik niet,maar wij waren er heel dicht bij.avdb24 wrote:Een vraagje , wie heeft er de fiets gewonnen?
De winnaar zat het tafeltje naast het onze.
Bij deze proficiat aan de winnaar.