Ongeloofelijk!!!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

heb ook zoiet meegemaakt maar dan met de stadsfiets:

waar rustig met 2 maten van turnhout markt naar de nieuwe kaai aan het fietsen en dan moete door een smal straatje ,een richtingsverkeer waar ge just met 2 fietsen neffe een kunt en dus de auto's achter moeten blijven en de meesten blijven rustig achter.
maar er moeten altijd een ampetanterik zijn , die met een dikke mercedes rijd.
en hij begon te klaksoneren omdat hij niet voorbij kon en wij niet voor hem uit de weg wouwen gaan(dus op de stoep wouwen rijden)
wat doe ik, ik doe een gebaar naar achter dat hem koest moet blijven en we kwamen terug aan een gedeelte waar hij voorbij kon en da dus plankgas deed, zijn remmen dichtsmeet en voor mijn neus uitstapt,en mij van mijn fiets probeert te sleuren wat hem niet lukt en daarna rijd hij ons bekan van de baan af :evil:
die twee maten waren als hij mij had kunnen grijpen, dan hadden zij niet voor hun daden ingestaan en was die vent pertotal en zijn mercedeske inklusief :lol:
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

hehe het nieuwe woord van 2008 baanjanetten worden nu DUNBANDEN of de kleinere onder hem dunbandjes =D> =D> alle eer aan kawa .

:lol: :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

kiwi_x wrote:hehe het nieuwe woord van 2008 baanjanetten worden nu DUNBANDEN of de kleinere onder hem dunbandjes =D> =D> alle eer aan kawa .

!!! Goeike!!!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

kiwi_x wrote:hehe het nieuwe woord van 2008 baanjanetten worden nu DUNBANDEN of de kleinere onder hem dunbandjes =D> =D> alle eer aan kawa .

Een grote reden waarom die baanjanette/dunbanden op de weg rijden is, omdat het fietspad altijd vol met afval, steentjes en glas ligt. En als je hierdoor lekfiets, dan is de keuze rap gemaakt.
mtber
Mountainbiker

Post by mtber »

Ik ken fietspaden genoeg waar geen glas te bespeuren is en die dunbanden het toch vertikken om het fietspad te nemen.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

endorfin wrote:

Een grote reden waarom die baanjanette/dunbanden op de weg rijden is, omdat het fietspad altijd vol met afval, steentjes en glas ligt. En als je hierdoor lekfiets, dan is de keuze rap gemaakt.
en op de straat niet zeker of rijden ze tegenwoordig int midden .er ligt meer vuil in de berm waar ze rijden dan op het fietspad denk ik.

heb ook wa die mannen zeker de oudere generatie ze zijn zeker als her school gedaan is erg ongeduldig ik was de kids gaan halen van school met de fiets ze rijd op het fietspad waar ze moeten rijden komt er ene voorbij gevlogen en roept a l heel gouw wat doen die rotjong op dat fietspad . ik zat spijtig genoeg niet op de juiste velo om hem ff in te halen en ff mijn gedacht te zeggen maar roepen tegen een manneke van 4 en 6 die amper 10km/u rijden en niet eens bellen om voorbij te mogen maar nog liever roepen van ja en meer niet. al goed dat mijn kindjes weten dat ze als ze verschieten naar het voet pad kunnen te rijden. als het de andere richting was zatten ze onder de een auto of tussen zijn wielen. :evil:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

kiwi_x wrote:
endorfin wrote:

en op de straat niet zeker of rijden ze tegenwoordig int midden .er ligt meer vuil in de berm waar ze rijden dan op het fietspad denk ik.

heb ook wa die mannen zeker de oudere generatie ze zijn zeker als her school gedaan is erg ongeduldig ik was de kids gaan halen van school met de fiets ze rijd op het fietspad waar ze moeten rijden komt er ene voorbij gevlogen en roept a l heel gouw wat doen die rotjong op dat fietspad . ik zat spijtig genoeg niet op de juiste velo om hem ff in te halen en ff mijn gedacht te zeggen maar roepen tegen een manneke van 4 en 6 die amper 10km/u rijden en niet eens bellen om voorbij te mogen maar nog liever roepen van ja en meer niet. al goed dat mijn kindjes weten dat ze als ze verschieten naar het voet pad kunnen te rijden. als het de andere richting was zatten ze onder de een auto of tussen zijn wielen. :evil:
Op de straat idd niet nee, let maar eens op.
Maar wat je daar zegt van je kinderen, volledig mee eens, toen ik een paar jaar geleden met die fiets ging heb ik dit ook vaker ad hand gehad. Maar ik heb wel ooit 1e keer ene met succes in de beek kunnen duwen, en dat was toch wel zalig :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

endorfin wrote: Een grote reden waarom die baanjanette/dunbanden op de weg rijden is, omdat het fietspad altijd vol met afval, steentjes en glas ligt. En als je hierdoor lekfiets, dan is de keuze rap gemaakt.
GEZEVER :lol:

De plaats van een fietser is op het VERPLICHTE fietspad. Ook met dunne bandjes. Dat het er slecht bij ligt geeft je nog geen reden om op de plaat van automobilisten te rijden, zij mogen ook niet op het fietspad rijden.

Ik krijg het ook op mijn heupen van die mannen die het vertikken om op het fietspad te rijden....
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik zal altijd op het fietspad rijden als ik ga trainen. Maar soms kom je op van die fietspaden waar je bijna een fully nodig hebt om toch iet of wat comfort te hebben. De stenen liggen dan met een niveau verschil van 3-4cm en dan kies ik toch ook wel voor de baan ze. Om dan nog maar te zwijgen over het vuil en de steentjes dat er liggen op de fietspaden.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Putteke wrote:Ik zal altijd op het fietspad rijden als ik ga trainen. Maar soms kom je op van die fietspaden waar je bijna een fully nodig hebt om toch iet of wat comfort te hebben. De stenen liggen dan met een niveau verschil van 3-4cm en dan kies ik toch ook wel voor de baan ze. Om dan nog maar te zwijgen over het vuil en de steentjes dat er liggen op de fietspaden.
Dit is bij mij dus ook zo, kank me volledig bij aansluiten
De plaats van een fietser is op het VERPLICHTE fietspad. Ook met dunne bandjes. Dat het er slecht bij ligt geeft je nog geen reden om op de plaat van automobilisten te rijden, zij mogen ook niet op het fietspad rijden.
En hier ben ik het ook volledig mee eens, maar praktisch kost me dit soms teveel geld aan nieuwe banden.
Post Reply