Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

laagvlieger wrote:@gunther en blade jullie komen toch samen aan de zetelfabriek te acht uur hé da ik er niet voor niets sta. #-o Hopelijk benen wat gerecupereerd en dezelfde van vandaag =D>
ik zal daar rond 8.10u zijn
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja ja wij zullen er ook zeker zijn om 10 na 8

tot dan =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

voila jongens het was de 1e keer maar we waren met 6 man :P en we hebben niet slecht gereden [-X allee dat vind ik toch :oops: dus dat moet nog gebeuren mijne maat zei dat ook tegen mij :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Was inderdaad tof vandaag met zes gestart en met 4uitgereden. Vlot uitgereden aan een goed tempo
=D> Als er mannen zijn die is willen meerijden de komende wknds liggen mijn tochten alvast en het zijn schone zenne: 20-01:werchter,27-01:huldenberg,03-02:westerlo,10-02:zoenk tocht heverlee
dus bij deze laat maar iets weten, pb bericht of gewoon hier op het forum. =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja inderdaad een kleine 45 km gereden was heeeel leuk vond ik met de bende en zeker voor herhaling vatbaar =D> ook een mooi parcoer met mooie bosjes en een paar ferme modderstroken maar het was overal te doen ze .... :bounce:

Bedankt aan alle medebikers en sportieve groetjes =D> =D> :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

En jongens wat staat erop het programma van de week, bike groeten
blade
Mountainbiker

Post by blade »

laagvlieger wrote:En jongens wat staat erop het programma van de week, bike groeten
awel jongens ik stel voor om de route van hamme eens te doen want de 20e is het te verrebroeck en dat is al een stukske te ver :( en ge weet ze geven veel regen dus die route van hamme [-o< ze zal goe liggen :lol: goe vettig :drunk: dan moeten we nog zien hier vertrekken of te hamme zelf :wink: want ge weet Gun*666 dan zijn het er 64km als we bij ons vertrekken#-o dat is niet voor alle dagen te doen [-X :P
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik ga juist is s'morgens gaan rijden van de week sta met de late. Zondag 9op10naar werchter :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik ga de zaterdag na de middag TT van Hamme gaan rijden, vertrek aan de Brandweerkazerne :bounce:

Zal wel in orde zijn :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

IK denk toch dat ik naar Verrebroeck ga door de bossen van De Klinge gaan toeren is altijd leuk =D>
Zeg Blade da ligt juist naast Sint-Gillis-Waas dus even ver als zondag zelle :wink: En ik heb de 29 ste nog mor den bloso van Hamme gereden en eerlijk gezecht ni veel goesting voor, toch wa teveel moor daar op dit ogenblik :oops:
Post Reply