13/01/08 Zarren Kortemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Nog een tip voor het beklimmen van onze mesthoop.Ga in het begin niet a bloc want ongeveer halfweg komt er een strook van 24 percent,wie daar zijn pijlen al verschoten heeft mag te voet naar boven.Hier 32-28 draaien is zeker het verstandigst.Halfweg de afdaling ligt er konijnenmest,zeker niet remmen op die glibberige brij want je zou nog eerder kunnen beneden zijn dan je denkt!Nog een tip voor de passage door Houthulstbos:Kijk de boskanters nooit in de ogen want dat wakkert alleen maar hun eetlust aan,op deze manier is menige mountainbiker al beland in een stoofpotje,ik wil jullie niet bang maken maar het is maar een weet nietwaar.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

maria cool wrote:Nog een tip voor het beklimmen van onze mesthoop.Ga in het begin niet a bloc want ongeveer halfweg komt er een strook van 24 percent,wie daar zijn pijlen al verschoten heeft mag te voet naar boven.Hier 32-28 draaien is zeker het verstandigst.Halfweg de afdaling ligt er konijnenmest,zeker niet remmen op die glibberige brij want je zou nog eerder kunnen beneden zijn dan je denkt!Nog een tip voor de passage door Houthulstbos:Kijk de boskanters nooit in de ogen want dat wakkert alleen maar hun eetlust aan,op deze manier is menige mountainbiker al beland in een stoofpotje,ik wil jullie niet bang maken maar het is maar een weet nietwaar.
t'is zo dat het moet zijn :bounce:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

nog een tip voor passage Houthulstbos;
vorig jaar mountainbiker neergeschoten door jagers!!!!!!
hij droeg een truitje van REEBOK......... #-o #-o

't is maar een grapje hé : : :lol:
bosvelo
Mountainbiker

Post by bosvelo »

Allen vroeg in bed en niet te dronken hé want het parcours ligt er prachtig bij en het belooft om morgen een prachtige fietsdag te worden.
:drunk:
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Ik zal er ook zijn
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

maria cool wrote:Zoals elk jaar zal mijn vader klaar staan met een fles jenever waar elkeen mag van proeven die dwars door onze mesthoop kan rijden
kun je zorgen dat er enkele pijltjes naar diene mesthoop staan, ik denk da'k wel nood zal hebben aan een jeneverke.
ik kan er toch terug af langs de achterkant?
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

t klinkt aanlokkelijk, maar heb vandaag andere verplichtingen, volgend jaar probeer ik het eens, of richt de organisatie ook een zomer vtt in ?
grtjs en veel bikeplezier in deze inderdaad wel mooie bikestreek
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Net terug thuis. De eerste 15-20 kilometer flink mijn peren gezien en nogal gevloekt op de verschillende klimmetjes. Maar naarmate het vorderde begon het precies beter en beter te gaan. 't Is te zeggen, Rik reed voorop en wachtte nu en dan eens op mij in de eerste helft, ik deed hetzelfde in de tweede helft van de rit.

Heel veel modder en slijk gezien, maar in tegenstelling tot vorige week in Hulste kon je (vrijwel) overal rijden.

Beetje weinig plaats in de douches en weinig druk op de bikewash, maar een perfecte bike-parking. =D>

Was hier door omstandigheden nog nooit geraakt maar zal dit volgend jaar niet meer tegenkomen.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

leuke tocht was nog nooit eerder aanwezig in Zarren maar 't is voor herhaling vatbaar.
de wind maakte het extra lastig en van ne biljart tafel kunnen we hier nie spreken regelmatig valsplat gereden en behoorlijk vettig.
daarna weer letterlijk ne kouwe douche heb toch altijd pech dat ik de verkeerde kies #-o

parcours 8/10
bevoorrading 9/10 (aquarius,col,water,rijstaartjemmmmmmmm,banaan en nog vanalles van koekjes en wafelkes)
apres 9/10
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

proficiat aan de winnaar van de SCATTO mtb die zijne zondag kan ook nie meer kapot!!!
Post Reply