20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

veeteeteetje wrote:
rik c wrote:@ dlask : Ik zou zeggen : Rijd ze maar es allebei, dan kun je 't aan den lijve ondervinden
Zo staat het ook gepland.
Niet om de ene met de andere te vergelijken,zulle.

Kun je ne keer opsommen wat zo een beetje de leukste off-roadstukken zijn??
En wat hebben jullie allemaal in Houthulstbos uitgestoken.
Alleen de vaste (bloso)paden of zitten er ook wat singletrackstukjes in en wat aangelegde nieuwe paadjes??
Brrr Houthulstbos (vooral da stuk langs kazerne) krijg ik nachtmerries van. #-o

Ik hoop op singletracks door het bos zelf al betwijfel ik of er effectief van de verharde stroken mag afgeweken worden in het bos zelf. Als vele malen door gefietst tijdens TT en nog nooit heb ik een singletrack weten aangelegd worden.
Ik hoop dat rik c voor een primeur zorgt [-o< [-o<
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

op de paddys tocht 2of3jaar terug hadden ze een single track gemaakt in het bos van Houthulst ,sindsdien niet meer meegemaakt.
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

deurbieter wrote:op de paddys tocht 2of3jaar terug hadden ze een single track gemaakt in het bos van Houthulst ,sindsdien niet meer meegemaakt.
Ik mtb nog maar een half jaar dus dat kan perfect natuurlijk. De paddys tocht? Van waar zijn die?
guinness
Mountainbiker

Post by guinness »

@deurbieter:groot gelijk wat betreft de paddystocht,maar ja dat waren ook speciale mannen hé,ha ha ha
guinness
Mountainbiker

Post by guinness »

@Mr Q: de paddybikers waren van Diksmuide(paddys pub),en hebben in totaal zo'n 8-tal toertochten ingericht(zomer/winter)en waren de pioniers van de single-tracks in het bos van houthulst en daarond.De paddybikers,enkel nog deelnemend aan toertochten,brachten menige mtb-clubs uit de streek op het idee om ook het bos van houthulst ea te gebruiken voor hun tochten,groot gelijk natuurlijk.
@Paddybikers =D>
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

natuurlijk als klerkenaar zal ik er ook bij zijn :)
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Wij komen zeker ook eens afgezakt naar klerken. Het is de huishaven van mijn grootvader! Nu vond ik persoonlijk dat er vorig jaar veel te veel land in zat met land bedoel ik echt land (in een maisveld een parkoes uitstippelen en dan 2 km verder opnieuw) 2 jaar geleden was het een mooi parkoer. Ik heb natuurlijk alle respect voor de organisatoren die er hun werk van maken! Maar als het opnieuw is zoals vorig jaar zal het een paar jaar duren vooraleer ik terugkom! Nu we hopen natuurlijk dat het een mooi parkoer wordt want het is wel een mooie streek om te moutainbiken. Tot volgende week!
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

guinness wrote:@Mr Q: de paddybikers waren van Diksmuide(paddys pub),en hebben in totaal zo'n 8-tal toertochten ingericht(zomer/winter)en waren de pioniers van de single-tracks in het bos van houthulst en daarond.De paddybikers,enkel nog deelnemend aan toertochten,brachten menige mtb-clubs uit de streek op het idee om ook het bos van houthulst ea te gebruiken voor hun tochten,groot gelijk natuurlijk.
@Paddybikers =D>
Thx
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Vanmorgen nog gediscussieerd met mijn Fortis-maten.
"Ik wil hem rijden als die natte weiden eruit zijn!"
Blijkbaar serieus in geschrapt volgens de commentaren.
En inderdaad, er zijn mtb-ers die daarvan houden. En inderdaad,
vorig jaar heeft het met bakken geregend. Maar wie de Heuvelrug
heeft gereden vorige week weet hoe 't er momenteel bij ligt.
En de regen zal blijven komen. Dus is 't inderdaad verstandig
om die weiden wat te schrappen.
Dus, ik ben een gelukkige Mega Mingie en ik kom met
de maats af.
(Kan ik die pannekoeken inruilen voor een ....?)
maria cool
Mountainbiker

Post by maria cool »

Ik zal eveneens aanwezig zijn vergezeld van een meute boerinnen van de boerinnenbond''vuil maar gemolken''van Zarren.Nu nog de juiste bandenkeuze maken naargelang de weersomstandigheden en we zijn paraat voor zondag.Net na de hoogmis starten we.
Post Reply