wil wel eens meegaan als ik verlof heb in de week of gewoon in het weekend.
ben wel al dikwijls zelf weg ( ook om te biken in de venen en zo )
moet wel zeggen dat ik niet de snelste ben.
leg meestal toerekes af van 50km.
indien ook interessedan laat je maar iets weten en dan zien we eens of we de agenda's kunnen samen leggen.
grtz
Ardennen, net dat tikkeltje meer
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- ikkel
- Mountainbiker
ben in de venen hiervoor steeds met een HT gaan rijden en zonder probs, maar ben nu wel benieuwd hoe menne nieuwe fully (mission) gaat aanvoelen ginder.K2-er wrote:Dat witteke is op kleine mannekes gebouwd .Wimbeest wrote:Als ge mij eender welke fiets leent die me wat past, dan ga ik mee.
Gij op uwe K2, Ik op uw Witteke.
Zie maar dat jouw nieuw apparaatje iets met meer als 0 cm veerweg heeft vanachter !
een zaterdagske (als het langere dagen zijn) zie ik wel zitten
-
illuminatastigmata
- Mountainbiker
Post by illuminatastigmata »
Iemand aanstaande vrijdag(de 11e) wellicht tijd???
Ik moet dan s'avonds in Luxemburg zijn en heb dus de hele namiddag de tijd voor deze fantastische trails...........
Grtzzzzzzzz
Ik moet dan s'avonds in Luxemburg zijn en heb dus de hele namiddag de tijd voor deze fantastische trails...........
Grtzzzzzzzz
- phoenix.cr
- Mountainbiker
ardennen?
Post by phoenix.cr »
hey bikers,ik ken nogal goed de streek in en rond,la gleize(spa -trois ponts)ga er namelijk al een 15tal jaar naartoe voor survival en om te marcheren met kaart en kompas,maar wil wel eens met een paar bikers een weekendje ter plaatse fietsen ook eventueel,indien suggesties ,interesse laat maar iet weten,moet er wel bij vermelden,overnachting in tentje of onder een zeil,en uw eten is het gene u meebrengt!!!! groeten ,christoph.