Ongeloofelijk!!!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Toch wel grappig dat het hier weer in de richting gaat van de discussie wielerterroristen. Er is hier nog nergens gezegd dat die kerel iets verkeerd gedaan had.
Maar ja, hij reed met ne koersvlo dus hij moet wel iets associaal gedaan hebben zeker om zoiets te verdienen. Goe bezig.
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Gary Visser wrote:Toch wel grappig dat het hier weer in de richting gaat van de discussie wielerterroristen. Er is hier nog nergens gezegd dat die kerel iets verkeerd gedaan had.
Maar ja, hij reed met ne koersvlo dus hij moet wel iets associaal gedaan hebben zeker om zoiets te verdienen. Goe bezig.
Klopt Garry, maar zowel door Kawa als mezelf werd aangehaald dat dit zowiezo niet goed te praten is maar dat (en ik denk dat Kawa dat ook bedoeld) dit heel onwaarschijnlijk is dat er niks aan vooraf gegaan is.

Het zou toch raar zijn dat die automobilist met zijn passagier opeens denkt van hmmm we hebben zin om iemand in elkaar te slaan, laten we even stoppen bij deze twee fietsers en ze ff in elkaar rammen...

Het zou kunnen maar ik denk van niet...

In elk geval is het heel erg... en zoals Francois Backeljau zou zeggen :"In wa veur ne weireld leven wij nou"...
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Toch is het zo jongens, er was niets aan voraaf gegaan, ze waren gewoon aan het fietsen... Hoeveel keer hoor je niet in het nieuws van geweld en slagen en verwondingen zonder reden... remember die mp3 speler.(joe van holsbeek) Deze gasten waren ook gewoon aan het trainen en voila. Geloof het of niet maar het is nu eenmaal zo.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

balphydus wrote:Hoeveel keer hoor je niet in het nieuws van geweld en slagen en verwondingen zonder reden... remember die mp3 speler.(joe van holsbeek)
Hoe erg dat voorval ook was, hier was wel een reden, de mp3 speler die hij niet wilde afgeven...

Er is altijd een reden voor zulke zaken.... en je maakt mij niet wijs dat die automobilist ineens goesting kreeg om die fietser te gaan kletsen.
Verder ga ik hier ook niet meer op in, jij of je vriend zal natuurlijk blijven volhouden dat het zonder reden was, terwijl ik daar niet van te overtuigen ben.

Maar het is heel erg wat er met je trainingspartner gebeurde en ik hoop voor hem dat ze de nr. plaat van die kerel hebben genoteerd...
Misschien dat die laffe vriend het nog snel deed in zijn vluchtpoging... :roll:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Gary Visser wrote:Toch wel grappig dat het hier weer in de richting gaat van de discussie wielerterroristen. Er is hier nog nergens gezegd dat die kerel iets verkeerd gedaan had.
Het was zeker mijn bedoeling niet om deze discussie op gang te brengen, maar ik geloof het gewoon niet dat men zomaar stopt om een fietser tussen te pakken.
Er moet een reden zijn om zo'n agressie uit te lokken, de minste reden (zoals op die gast zijne weg te rijden) kan al genoeg zijn om hem uit zijn voegen te doen barsten....

En als ik een reden moet zoeken waarom dit kon gebeuren leg ik snel de link met associale wielertoeristen die niet op het fietspad willen rijden, niet dat dit hier de reden geweest is, maar het zou kunnen natuurlijk.

Het slachtoffer kan zelf ook menen dat er niks vooraf gegaan is zonder het zelf te beseffen...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

kawa wrote:Misschien dat die laffe vriend het nog snel deed in zijn vluchtpoging... :roll:

:-D Die doet het waarschijnlijk nu nog in zijn broek...

Maar ondertussen zit je wel met de brokken. Iemand in elkaar slaan/schoppen is tegenwoordig de doodnormaalste zaak van de wereld.
Last edited by Steven vd Eynde on Sat 12 Jan 2008 23:13, edited 2 times in total.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Er is altijd een reden voor zulke zaken.... en je maakt mij niet wijs dat die automobilist ineens goesting kreeg om die fietser te gaan kletsen.
Ik weet het niet zenne Kawa, er zijn veel zotte mensen op de wereld.
Een kennis van mij is ook eens het ziekenhuis ingeslagen door twee pseudo hell's angels. Zonder aanleiding, hij reed met de fiets naar huis 's nachts op een verlaten weg.
Sommige 'mensen' krijgen gewoon ne kick van om iemand op de bek te slaan.
Maar dit voorval was blijkbaar gebeurd overdag op een redelijk drukke baan, dat vind ik ook wel heel raar.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik heb al meer dan ene keer gehad dat er een auto stoere kerels naast mij komt rijden als ik aant fietsen ben en begint me te proberen omver te duwen, mij uitscheldt, gewoon omdat het leuk is. En niet omdat ik wat mis deed. Vooral toen ik nog in Ternat woonde was dat echt een pest.
Tot nog toe is dat altijd goed afgelopen (ik probeer dat dan wat te negeren of een veldbaantje te nemen), maar ik kan me best voorstellen dat je soms de kans niet krijgt.
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

Hubertje wrote:Ik heb al meer dan ene keer gehad dat er een auto stoere kerels naast mij komt rijden als ik aant fietsen ben en begint me te proberen omver te duwen, mij uitscheldt, gewoon omdat het leuk is. En niet omdat ik wat mis deed. Vooral toen ik nog in Ternat woonde was dat echt een pest.
Tot nog toe is dat altijd goed afgelopen (ik probeer dat dan wat te negeren of een veldbaantje te nemen), maar ik kan me best voorstellen dat je soms de kans niet krijgt.
veelal gebeuren zo een dingen uit jaloesie. Of ze willen gewoon stoer doen tegen hun vriendje. Nuja, ternat is niet echt een goeie plaats voor zo een dingen, iedereen zit op elkaar geduwd en is gekend voor zen hoge criminaliteitsfactor.
Heb weinig respect trouwens voor zo een mensen, je kan de nummerplaat opschrijven en klacht indienen. Altijd leuk.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Mja klacht indienen in Ternat? Kom nu, niemand neemt de politie daar serieus. Zo crimineel heb ik het er eigenlijk nooit gevonden, maar ik besef nu wel dat het overgrote deel van de jeugd crapuul was :lol: (just kidding)
Twaren altijd wel stoere jongens die dat deden. En als ze alleen waren zeiden ze vriendelijk goeiedag. Maar dat helpt niet op zo'n momenten.
Last edited by Hubertje on Sun 13 Jan 2008 18:00, edited 1 time in total.
Post Reply