Ongeloofelijk!!!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

balphydus wrote:ik zal me nog eens informeren, maar ik rijd ook steeds op de baan met de koersfiets (fietspaden van tegewoordig) is dit dan een reden om iemand bijeen te slagen? =D>
Absoluut niet, maar ik erger me ook mateloos aan dunbanders die fietspaden mijden.... en kan me dan ook inbeelden dat een agressieveling een stapje verder gaat dan zich achter het stuur te ergeren.
En voor ik hier commentaar op krijg: Nogmaals, het is niet goed te praten wat die kerel gedaan heeft.

Maar ook voor u: een fietspad is VERPLICHT te gebruiken, ook met een koersfiets....
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

kawa wrote:
balphydus wrote:ik zal me nog eens informeren, maar ik rijd ook steeds op de baan met de koersfiets (fietspaden van tegewoordig) is dit dan een reden om iemand bijeen te slagen? =D>
Absoluut niet, maar ik erger me ook mateloos aan dunbanders die fietspaden mijden.... en kan me dan ook inbeelden dat een agressieveling een stapje verder gaat dan zich achter het stuur te ergeren.
En voor ik hier commentaar op krijg: Nogmaals, het is niet goed te praten wat die kerel gedaan heeft.

Maar ook voor u: een fietspad is VERPLICHT te gebruiken, ook met een koersfiets....
Dat is een terechte, veel wielrenners gebruiken het fietspad niet en doen dan ook heel arrogant naar automobilisten... alsof naast het fietspad toegelaten is voor wielrenners... maar dat wil niks zeggen vandaar ==> Ik herhaal hier ook wat Kawa zei, het is niet goed te praten....
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Hubertje wrote:pak volgende keer een cank (met blad) mee in de rugzak... :wink:
zo een goeie afgesleten zeker?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Niks afgesleten! Bijgeslepen ja!

Liefst staal met wat roest en olie... Tetanus hier we come!
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

kawa wrote:Ook nogal een fijne trainingspartner.... vluchten als je vriend klappen krijgt :roll:
Dit gedeelte snap ik nog het minste in heel dit verhaal. Wie gaat in zo'n situatie nu op de loop? #-o Gewoon mouwkes opstropen en lekker meeknokken, dan had het verhaal misschien een ander einde gekregen. (of nog slechter kunnen aflopen natuurlijk)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Hopelijk stoppen ze voor mij ook eens, ik rijd daar namelijk ook rond in de buurt !
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

ik zal dan ook zien dat ik in de buurt ben, benieuwd of ze dan nog zo stoer zijn...

maar, zoals kawa het al zegde: ik erger me ook dood aan dunnebandjes die het vertikken opzij te gaan, niet op het fietspad te rijden... in grote groep zonder volgwagen...

PRAAT UITERAARD NIET GOED WAT ER GEBEURD IS!!
bondu
Mountainbiker

Post by bondu »

dunnebandjes :-)

IDD niet normaal wat er daar gebeurde :-?
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Hubertje wrote:Niks afgesleten! Bijgeslepen ja!

Liefst staal met wat roest en olie... Tetanus hier we come!
En nog wa bloed eraan van de vorige :-D
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Triple Powered wrote: maar, zoals kawa het al zegde: ik erger me ook dood aan dunnebandjes die het vertikken opzij te gaan, niet op het fietspad te rijden... in grote groep zonder volgwagen...
Zoals je er veel tegenkomt op zondag, jij bent een TT aan het rijden en je komt die mannen tegen, eerst grote herrie maken dat je aan de kant moet gaan en ze dan wat verder o zoooo leuk inhalen en laat da slijk maar vliegen =D> innerjoy van topformaat [-o<
Post Reply