Ik ga ook afkomen van Limburg.
Ik ben wel gene snelle, is er een bepaalde snelheid die we zouden moeten aanhouden.
Groetjes en tot morgen ,Marc
STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Verkenningsrit van vandaag zaterdag
Post by long fellow »
Voor diegene die het nog lezen.
Veel wind ... maar droog. Vanacht nog een buitje gedaan.
Op de site: buienradar.nl kun je de verwachtingen van de volgende uren gedetailleerd bekijken op kaart, en zie je de buienzones.
Rond 10:00 zal een bui in de omgeving voorbijgaan.
Allé, tot straks, want weer of geen weer, we gaan er weer tegen aan !
Veel wind ... maar droog. Vanacht nog een buitje gedaan.
Op de site: buienradar.nl kun je de verwachtingen van de volgende uren gedetailleerd bekijken op kaart, en zie je de buienzones.
Rond 10:00 zal een bui in de omgeving voorbijgaan.
Allé, tot straks, want weer of geen weer, we gaan er weer tegen aan !
Inderdaad nogal veel hout op het parcours (haven + pier) - gevaarlijk zelfs als het maar een klein beetje nat is en aangezien iedereen eerst door het strand zal geploeterd hebben is de kans groot dat het daar een glijpartij wordt - zijn er alternatieven? (matten of iets dergelijks)zaskar72 wrote:dat dat hout maar droog is dan![]()
want op nat hout... vallen is rap gebeurd dan !!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Er zijn nog een pak waardevolle prijzen in natura te verdienen.vlisbiker wrote:ik wil meegaan doen bij de min 18-jarigen maar weet nog niet welke afstand. er staat niks op de site over prijzengeld voor juniores korte afstand.. is dat er ook niet?
Je moet begrijpen dat we voor de reeksen met minder dan 20 deelnemers slechts op het laatste ogenblik de prijzenpot zullen verdelen.