19/01/08 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Safari Chris
Mountainbiker

Post by Safari Chris »

Wij, Safari Riders, zullen er ook zijn. :-D Nieuwe club, hebben nog geen truitjes :( , maar de fun hebben we al. Daarvoor doen we't toch? :-D :-D :-D
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

chris'bulls wrote: Nieuwe club, hebben nog geen truitjes

Altijd leuk om nieuwe gezichten te mogen ontmoeten. Tof dat jullie onze TT aandoen... :bounce: :lol:
jahenk
Mountainbiker

Post by jahenk »

Geert,

Ik zal zeker aanwezig zijn ongeveer om 9 uur. Hopelijk beter weer dan vorig jaar zodat we er meer kunnen van genieten. Tot maandag. Een spicerboy.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik kom niet, voor het eerst in vele jaren. Spijt daarvan heb ik niet, want ik ga een weekendje op hoogtestage in Duitsland :wink: :lol: Succes met de organisatie, ik weet gewoon dat ze weer dik in orde zal zijn =D> =D> =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

kenny wrote:Ik kom niet, voor het eerst in vele jaren. Spijt daarvan heb ik niet, want ik ga een weekendje op hoogtestage in Duitsland :wink: :lol: Succes met de organisatie, ik weet gewoon dat ze weer dik in orde zal zijn =D> =D> =D>
Jammer, jammer maar geniet toch maar van je hoogtestage in Duitsland.
Het is enkel hopen dat niet iedereen op hoogtestage gaat of we hebben in Moerkerke geen volk al betwijfel ik dit sterk. Velen zijn reeds op hoogtestage geweest om in Moerkerke te rijden.
jahenk wrote:Geert,

Ik zal zeker aanwezig zijn ongeveer om 9 uur. Hopelijk beter weer dan vorig jaar zodat we er meer kunnen van genieten. Tot maandag. Een spicerboy.
Diene Spicerboy hier gaat dinsdagavond in "verlof" en wordt vanaf woensdag parcourbouwer :bounce:

De parcours staan online en kun je vinden op http://www.sintritatrappers.be/
De offroad stroken zijn genummerd vanaf 22

Groeten
geertje :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Waar ik vooral ook weer naar uitkijk :bounce: :bounce: is naar mijn jaarlijkse ontmoeting met "Marina"(Vrouw van Geertje en een hele sympathieke madam :wink: ).Ze hoopt ieder jaar van met zoveel mogelijk bikers een klappeke te kunnen doen.Ze zal waarschijnlijk terug te vinden zijn aan de "drankbonnetjes". :drunk: :drunk:

Ik zal alvast zorgen dat de forumtafel haar net als vorig jaar een "witteke" trakteert. #-o

En nog iets,Moerkerke biedt misschien niet ieder jaar frietjes maar wel ieder jaar 2 jarige forummers.Eén zal er zeker wel bij zijn,maar hoe zou het met de andere zijn?? :roll: :roll:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ja forumbikers de camionette is geladen met pijltjes, latten, binddraad, tangen, snelbinders enz.... :drunk: :drunk:
M'n tafel in m'n living ligt vol met "splitsing, splitsing op 100m, U bevindt zich op parcours 26-38km, bevoorrading, technisch; NIET technisch, enz" en moet nog allemaal geplastificeerd worden voor m'n schoonmoeder hier is deze namiddag. #-o #-o
Dinsdag beginnen Eddy en Steven uit te pijlen, ikzelf ga er woensdagmorgen om 8h30 mee beginnen samen met Marc (onze voorzitter) Aragorn en Lastigen.
Ik zal proberen elke dag een klein samenvattingske te maken van onze belefenissen en mss wat foto's op onze site te plaatsen van het parcours enz.

"Veeteeteetje" m'n vrouwke zit inderdaad terug aan de drankbonnetjes (ze doet dat heel goed) en zal waarschijnlijk nog wel even haar verhaal hier neerpennen. Ze is op dit eigenste moment overuren aan het draaien om er zaterdag te kunnen bijzijn =D> =D> =D> =D> =D>
Tot een volgende

geertje :wink: :wink:
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

hoi geert ,ik heb eens gekeken naar het parcour op de kaart en het ziet er goed uit.
en blijkbaar heb je gedacht aan enkele forum leden die met de overzet willen varen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
voor alle goede verstandhoudingen we blijven rechts van de vaart damme sluis maar voor de liefhebbers van den overzet :evil: :evil: jongens je doet maar :lol: :lol:
Fredje Kubiek
Mountainbiker

Post by Fredje Kubiek »

beste gasten,

ik doe terug mijn intrede in het mountainbikewereldje, na een zeer ( veel te) lange afwezigheid door middel van een zwaar moto-ongeval. En Moerkerke is daarvoor ideaal, een mooi parcours, ik kijk er al vast naar uit. Tot zaterdag,
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

Prachtige streek, 'k zal er zijn. Hopelijk ietske minder wind als in Varsenare.
Post Reply