Welke MTB schoenen heb jij?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Lijken me wel waterdichte en warme schoenen niet dan? :lol:
mini bergaffer
Mountainbiker

Post by mini bergaffer »

El Baelos wrote: Ik hoop alleen dat ze er wat deftig blijven uitzien na een ritje in de modder.
Heb deze ook en na een moderrige rit met de tuinslang of de spons eens afkuisen en de zool uit nemen afkuisen met borsteltje en klaar is kees en zo blijven die dus proper en mooi. :wink:

mb
Krets
Mountainbiker

Post by Krets »

Ik heb voor de winter ook de Sidi Celsius met een specialized zool.
Vind ze gemakkelijk in onderhoud en zeker warm. Ik vind wel da de veters iets hoger mochten komen. Dan zou mn voet vaster zitten.

Voor de zomer heb ik Sidi Dominator 5. Zalig schoen =D> . Ik heb ze bij Vaneyck kunnen kopen voor 110 €. Mijn volgende zullen er zeker terug van Sidi zijn.
Mikali
Mountainbiker

Post by Mikali »

Ik heb gisteren bij van Eyck de shimano m075 gekocht voor 55 euro. Kben er tevreden over als eerste schoentje :)
Ducky
Mountainbiker

Post by Ducky »

Hoe kuist gunder eigelijk die schoene?? gwn in het wasmachine ofzo??
Want pff ik krijg da nie echt proper met gwn ne borstel :roll:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Mikali wrote:Ik heb gisteren bij van Eyck de shimano m075 gekocht voor 55 euro. Kben er tevreden over als eerste schoentje :)
ikke gisteren bij janssen 85euro wel met pedalen van shimano 520 plus de plaatjes #-o
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Deze sinds vorige week:

Image

Voor het zwaardere werk.
gigi
Mountainbiker

Post by gigi »

looneycooney wrote:ik heb ook shimano's
Image
deze maar dan die van 2006 , praktisch hetzelfde ..
Ben er heel content van 'geweest' ..eerste maanden op mtb in de winter, geen koude teentjes gehad of zo ..
Maar nu na 9mnd zijn ze wat meer 'uitgeleurd' en gedragen en heb ik toch besloten een wat stijvere schoen aan te schaffen ...
de scott comp
Image
een andere reden is ook dat het plaatje na een tijdje begon pijn te doen omdat die zool volgens mij te zacht is ..hoop dat met zo'n model het wat beter is :roll:

Mvg
Ik heb ook de dees.
Oorspronkelijk zijn dat indoor schoenen dacht ik.
Het minste dat ik mijn voet(en) aan de natte grond zet heb ik direct natte voeten.
De sleuven aan de schoenplaatjes lopen gewoon door tot binnen(ge kunt dus los door de zool zien)
Is dat bij andere shoenen anders?
Heb al gedacht van dit dicht te spuiten met siliconen.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Da's ook bij andere Shimano schoenen. Je kan er altijd een stukje kleefband over doen. Normaal zitten er twee stickers in de doos bij je schoenen om er overheen te kleven, maar gewoon kleefband is even goed.
Yossarian
Mountainbiker

Post by Yossarian »

El Baelos wrote:
Image
Weet er iemand waar deze te koop zijn (omgeving Gent)?
Zou ze liever eerst in 't echt zien (en aandoen) alvorens te kopen, dus geen internet-shops aub.
Merci
Post Reply