Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

Sniper_78
Mountainbiker

Post by Sniper_78 »

Onlangs gelezen over het WK-parcours:
Indien het regent in deze periode, zullen we een ouderwetse cross krijgen met veel modder en loopstroken...

Hopelijk terug een echte cross en geen snelheidsrace. ;-)
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

miester fens wrote:Boom kon niet mee in Surhuisterveen (7e): 'Verstoppertje' of 'Dipje'?
Only Lars knows :wink: ! Maar voor zo'n jonge gast wordt het stilaan een lang en slopend seizoen denkek na een hele zomer op de weg gekletst te hebben! Maar hij zal er wel staan in Treviso wees maar gerust
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Voila mysterie opgelost, dipje van Boom? Nee dus , want hij won daarnet de WB in Liévin!
Sterke Mourey gezien maar die viel op het einde! Wellens 2de, Nys 8ste!
En begin nu aub niet te zeveren over een dipje van Nys! Want, dat bestaat niet, dat is complete fictie!
Toch is en blijft Mourey mijn grote favoriet voor Treviso :wink:
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Verdomme moest ik dit nu al lezen :-? Nu is alle spanning voor straks al weg :cry:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nys is ook gene god é, en heeft ook eenmaal zijn mindere dagen.
hoop dat hij er op het wk staat en voor wellens en niels enz just hetzelfde zodat het een spannende strijd word en de beste wint .
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Nys zal echt wel een slechte dag gehad hebben. Ik denk niet dat je een overwinning in een wereldbeker laat liggen om de anderen te doen denken dat je niet meer meekan.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Nys had inderdaad zijn dagje niet, maar dat overkomt elke topsporter/sportman wel.
Al vrees ik enorm voor die Mourey... Als Nys geen superdag heeft in Treviso, dan vrees ik dat Mourey met de wereldtitel gaat lopen.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nys heeft ook een zware week gehad é, bk en dan die week nog 2 andere veltritten.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Al een geluk dat statistiek statistiek blijft, want als ik de poll hier zo bekijk zou het anders een saaie wedstrijd worden.
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Zijne slechte dag komt op tijd ... hij zal wel stuiven binnen 14 dagen. Idd diene Mourey is toch wel sterk (aldus ook Boom )... mooie wereldkampioen wordt dat! We hebben Vervecken mss niet veel gezien dit jaar maar als de Fransman binnen 14 dagen wint, gaan de regenboogtrui volgend jaar ook niet veel zien! :roll:
Post Reply