12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

deurbieter wrote:ik en emperor of the mud starten morgen om 11u
we goan slunse geefn! :bounce:

tel er maar nog Bartje Klapband, Ingmar en Frébo bij... tgoa meer van nen ploegentijdrit meehebn... :bounce:
Signer
Mountainbiker

ajaaaaaaa

Post by Signer »

Belofte maakt schuld,dus ik volhard in de boosheid en kom morgen af.
Samen met de P,Tumelette en Steph.
Het lijkt mij dat deze topic de weg aan't opgaan is van Avelgem. #-o #-o #-o #-o
Voor de ene zal het goed zijn en een andere zal dan weer te veel road hebben. #-o
We gaan er het beste van maken hoor. :wink: :wink:
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

ok voor morgen 13.15
cu !
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Kom Zondag af :bounce: :bounce: samen met Beevee =D> =D> !! Zal er dan wel zwaar bij liggen ...maar we zullen ons niet laten kennen!!
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

hebben vandaag de 55 (59)km gereden, en k'moe zeggen t' is zwoar ge meug me glooven!!!!
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Vandaag werd het parcours nog eens uitgereden. Op twee plaatsen hebben we beslist om een stuk eruit te halen wegens te drassig. De rest van het parcours is ok. Diegenen die kiezen voor de 55(die bijna 59 is) zullen goeie papieren moeten hebben, maar geen nood want je kunt ook kiezen voor de 45 of 35km of 20km. Hopen dat er geen nieuwe regen meer bijkomt. Alles staat klaar om jullie met open armen te ontvangen. Veel plezier op de 10de Lockedyzetoertocht!!
touchdownbiker
Mountainbiker

12/13-01-08 Kemmel

Post by touchdownbiker »

kodokadé wrote:Vandaag werd het parcours nog eens uitgereden. Op twee plaatsen hebben we beslist om een stuk eruit te halen wegens te drassig. De rest van het parcours is ok. Diegenen die kiezen voor de 55(die bijna 59 is) zullen goeie papieren moeten hebben, maar geen nood want je kunt ook kiezen voor de 45 of 35km of 20km. Hopen dat er geen nieuwe regen meer bijkomt. Alles staat klaar om jullie met open armen te ontvangen. Veel plezier op de 10de Lockedyzetoertocht!!
Bijons staan ze scherp zulle, den ene voor te biken, den andere sta scherp voor den after bike. Zo hebben welle een heel breed assortiment van bikers en zijn welle op alle vlakken thuis. Wat die goei papieren betreft, ik had die tot verleden jaar nog maar als ik thuis gekomen ben heeft ons madam mij minder goei papieren geven. :drunk: :drunk: Twas precies een beetje uit de hand gelopen peinze kik. Maar ja wat doet ge der aan als het plezant is :P :P .

Zet de leffe al maar goe koud want dat dient om de bloedspiegel na den tocht terug naar normaal niveau te brengen he. :drunk: :drunk: :drunk:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Mtbteam de grysperre uit gits zal der ook bij zijn met nen man of 5 (totnutoe) op zondag :drunk: :drunk:
Dezen vorig jaar ook gereden en wilde de verjaardags editie niet missen tot zondag =D> :wink:
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

cyclist wrote:
steven99 wrote:we gaan zondag ook van de partij zijn we.@cyclist smout ma je kitten we we gaan were tette geven we.we gaan mss met 4 zin om tette te geven!pijs dat min kozentjes ook van de partie gaan zin!tot zondag ! :bounce: :bounce: :lol: :lol:
't is goed da je kozentjes ook mee zin,ze kun nus é bitje duwn ! :bounce:
Kga ne koord meenemen, kan dan trekken i.p.v. duwen.
100 km van Ieper
Mountainbiker

kemmel 12/12 JANUARI

Post by 100 km van Ieper »

kodo's ge moogt er fier op zijn...juist terug thuis van de mooiste VTT
hier in de verre omstreken...
Je had het aangekondigd ...10jaar VTT KEMMEL..wordt een feest...
en t'is een feest...
bevoorradingen = tot 3X toe een banketbakkerij en de laatste nog een BBQ erbij

parkoer = als ge biker wilt zijn moet ge hem gereden hebben..en is ook perfect berijdbaar

apres bike = een klein festival aan democratische prijzen
perfect uitgepijlt ...
afspuitplaats met speciale standen om de fiets erop te hangen
en een alpro drankje om de eertse modder door te spoelen

Ik hoop voor jullie dat het weer in jullie voordeel blijft
Post Reply