deurbieter wrote:ik en emperor of the mud starten morgen om 11u
we goan slunse geefn!
tel er maar nog Bartje Klapband, Ingmar en Frébo bij... tgoa meer van nen ploegentijdrit meehebn...
Post by Emperor of the Mud »
deurbieter wrote:ik en emperor of the mud starten morgen om 11u
we goan slunse geefn!
Post by touchdownbiker »
Bijons staan ze scherp zulle, den ene voor te biken, den andere sta scherp voor den after bike. Zo hebben welle een heel breed assortiment van bikers en zijn welle op alle vlakken thuis. Wat die goei papieren betreft, ik had die tot verleden jaar nog maar als ik thuis gekomen ben heeft ons madam mij minder goei papieren geven.kodokadé wrote:Vandaag werd het parcours nog eens uitgereden. Op twee plaatsen hebben we beslist om een stuk eruit te halen wegens te drassig. De rest van het parcours is ok. Diegenen die kiezen voor de 55(die bijna 59 is) zullen goeie papieren moeten hebben, maar geen nood want je kunt ook kiezen voor de 45 of 35km of 20km. Hopen dat er geen nieuwe regen meer bijkomt. Alles staat klaar om jullie met open armen te ontvangen. Veel plezier op de 10de Lockedyzetoertocht!!
Post by den wakkere bakker gits »
Post by Klimmerken »
Kga ne koord meenemen, kan dan trekken i.p.v. duwen.cyclist wrote:'t is goed da je kozentjes ook mee zin,ze kun nus é bitje duwn !steven99 wrote:we gaan zondag ook van de partij zijn we.@cyclist smout ma je kitten we we gaan were tette geven we.we gaan mss met 4 zin om tette te geven!pijs dat min kozentjes ook van de partie gaan zin!tot zondag !![]()
![]()
![]()
Post by 100 km van Ieper »