12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

cowboy peter wrote:ik heb ondervonden dat de ondergrond daar in de streek niet van dien aard is dat je er diep inzakt. Eerder plak en glijmodder. Nen echte moddertocht ala hulste heb ik daar nog nie meegemaakt.
net als de voorgaande jaren rij ik de tocht zaterdagmorgen
Wilt ge deze nog ne keer rijden voor mij ook :roll:
Jammer dak er in bij kan zijn, mo kzal het wel verdrinken met ne goeie rum :drunk:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

der zijn der idd veel die ne kerkewegel als of road zien en mountainbiken is zoals eerder vermeld geen modderbiken e maar ben nayuurlijk niet bang van een beetje modder anders zout ge hier in belgie nooit moeten rijden maar morgen zijn ik en acidboy zeker van de partij :lol:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Kemmel....mmmmm....!
Ik zal er net als vorig jaar terug bijzijn, alhoewel ik nog steeds niet 100% OK ben. Na Dudzele een serieuze onderkoeling mogen ondergaan met alle gevolgen van dien.

@knurreke : verzorg je polsje he!!!!

Tot dan!
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Mr Q wrote:Oei, blijkbaar een laag offroad %. Jammer :(
Da mss wel maar liever dat dan een TT doorheen lange dreven, geen prachtige omgeving en platter dan plat.

Voor elk wat wils zeker??

Morgen om 10u vertrek ik voor 1 van de betere tochten.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Vandaag behoorlijk wat km gereden door het Vlaamse land en ik kan jullie verzekeren er is veeeeeeeel regen gevallen :( . De akkers en weiden staan echt verzopen. Het vermeldde off-road percentage van 50% zal zeker en vast voldoende zijn in combinatie met de hoogtemeters.
Ivm met het percentage off-road denk ik dat alles in het juiste daglicht dient geplaatst worden; In sommige tt's is een strook van 100 m in klinkers ook off-road en is een kerkwegel ook off-road.
Heb hier vorig jaar ook gereden en hier is off-road echt off-road en met dit weer en deze wind zal het echt lastig worden :bounce: :bounce: Joepie
Last edited by barty on Fri 11 Jan 2008 17:46, edited 1 time in total.
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

we gaan zondag ook van de partij zijn we.@cyclist smout ma je kitten we we gaan were tette geven we.we gaan mss met 4 zin om tette te geven!pijs dat min kozentjes ook van de partie gaan zin!tot zondag ! :bounce: :bounce: :lol: :lol:
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

ik denk dat er hier veel de streek mis inschatten [-X [-X
Er gaan hier veel zijn die blij gaan zijn dat ze de eindmeet zien :lol:
want hier in de streek is het geen meter plat
De grond ligt er zwaar bij, wat ook normaal is maar de wind zal ook een grote rol spelen
Er gaan er hier veel versleten toekomen en die smeken naar wat baan :wink: :wink: :wink:
veel plezier aan degene die komen en voor de degene die nie afkomen zal het dan achteraf zijn van GODVERDOMME E :lol: :lol: :lol:
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

steven99 wrote:we gaan zondag ook van de partij zijn we.@cyclist smout ma je kitten we we gaan were tette geven we.we gaan mss met 4 zin om tette te geven!pijs dat min kozentjes ook van de partie gaan zin!tot zondag ! :bounce: :bounce: :lol: :lol:
't is goed da je kozentjes ook mee zin,ze kun nus é bitje duwn ! :bounce:
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Wij zullen zeker ook van de partij zijn!
Ik wens iedereen ook een gelukkig nieuwjaar (ik weet het is al wat laat maar het is de eerste post sinds nieuwjaar) Ik hoop een jaar met veel moutainbike plezier en zonder blesseure (niet zoals ik: Ik ben een goede maand geleden omver gereden op 1 km van mijn deur. Gevolg zware hersenschudding en 4 dagen kliniek. En een week of 3 niet mountainbiken. De gevolgen zijn nog altijd zichtbaar aan mijn voorhoofd)
Nu hoop ik met al 3 of 4 ritten gereden te hebben na mijn "val" toch weer in goede conditie te zijn voor deze rit.

Ik heb nog een vraagje weet er iemand hoeveel deelnemers er vorig jaar waren? Met dank en tot morgenvroeg é! :-D
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

ik en emperor of the mud starten morgen om 11u
we goan slunse geefn! :bounce:
Post Reply