Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Dit examen was een joke...
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Hubertje wrote:Dit examen was een joke...
positief of negatief?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

In de zin van 'volledig naast de cursus'.
Vorig jaar had ze ons een inzichtexamen beloofd (logisch, bedrijfsbeheer) en werd het een spotgemakkelijk invultekstje (waarop je dus kon gebuisd zijn als je de cursus wél kende).
Dit jaar had ze weer een inzichtexamen beloofd, en ik had me nu gelukkig op de juiste manier voorbereid. Het was rara... een invultekstje.
Het idiote is dat het project voor dat vak (zowat het enige wat we dit semester hebben kunnen doen omdat het zo veel tijd in beslag nam dat er geen tijd overbleef voor wat anders), op 1/3 vd punten staat, en het examen (dat me een uur gekost heeft om in te vullen) op 2/3.
Bah
jannepanne
Mountainbiker

Post by jannepanne »

Net sociaal recht achter de rug. Doet altijd goed om buiten te wandelen en te weten dat je dat examen nooit meer zal moeten doen. Hopelijk kan ik dit van de rest ook zeggen en studeer ik eindelijk eens af.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Voor Accounting ben ik er door denk. Voor statistiek vandaag zal het opt randje zijn :-)
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik ben ook aan mijn (hopelijk [-o< ) laatste reeks bezig, vandaag luchtbehandeling, mondeling, hmz hmz nie echt mijn ding #-o
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Wij gaan te maandag aan os eerste exaam beginne.
XML en webservice open boek :lol:
Is ideaal om mee te beginne ;)

De laatste keer 3 weken afzien en dan zit het erop voor mij!

Grtz
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ik heb al van dinsdag gedaan. En ben deze week zeer op mijn gemakske wat congé aan het pakken. Eens voort gaan met vrienden, tot 12-13u uitslapen, goed eten, met de velo's rijden,... Allé gewoon alle stress vermijden en het er goed van pakken.
De komende 3 weken heb ik dan ook nog eens geen enkel beetje theorie, dus dat word ook op het gemakske.
Kijk, nog veel studeergenot, ik ga nu wat televisie gaan kijken en wat eten

Grtz, RR!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ridley Rijder wrote:Ik heb al van dinsdag gedaan. En ben deze week zeer op mijn gemakske wat congé aan het pakken. Eens voort gaan met vrienden, tot 12-13u uitslapen, goed eten, met de velo's rijden,... Allé gewoon alle stress vermijden en het er goed van pakken.
De komende 3 weken heb ik dan ook nog eens geen enkel beetje theorie, dus dat word ook op het gemakske.
Kijk, nog veel studeergenot, ik ga nu wat televisie gaan kijken en wat eten

Grtz, RR!
pfff, maakt ons ons maar jaloers jong ja, da helpt nu nekeer ze om mij te concentreren: denken aan mensen met congé #-o

:wink:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

wie geen examens heeft moet hier niet komen lachen met ons :-) .

Jah vandaag theorie goed van berekenen van machine onderdelen maar de oef da was andere koek kvon nix terug in mijn boek en me oef van het jaar had ik beter eens hermaakt :-?

we zien wel. Nog vijf stuks
Post Reply