13/01/08 Lovenjoel Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Sjansbuzze wrote:Is deze tocht te vergelijken met de rit van DUISBURG (Tervuren) van vorige maand ? Toen lag alles natuurlijk wel keihard bevroren.
Wie kan er meer info geven ?
Van editie 2007 heb ik geen foto´s gemaakt maar wel van editie 2006.
Het parcours van vorig jaar scheelde niet veel met dat van 2006.
Hier dus mijn prentjes van editie 2006 om jullie een idee te geven:
http://www.pixagogo.be/5040405228
Schiet mij niet af als editie 2008 een totaal ander parcours gaat zijn :oops:
felko
Mountainbiker

Post by felko »

pcrispey wrote:Vermits ik alleen ben zoek ik nog enkele toffe MTB'ers om deze toch mee samen te fietsen.
Ik beweer niet dat ik tof ben, maar ik ga ook alleen aantreden in Lovenjoel :wink:
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

ALs je samen willen rijden spreken we wel iets af.

Ik zal waarschijnlijk vroeg starten 8u30
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Hallo,hoe zit het met het parcour,het heeft vandaag nog niet te veel geregend,dus ik hoop dat het niet al te vettig is,alhoewel de streek kennende zal het wel wat slijk zijn
Heeft er iemand het parcour nog gedaan deze week en komt er nog een up date van de organisatie na de laatste verkenning
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

berten wrote:Hallo,hoe zit het met het parcour,het heeft vandaag nog niet te veel geregend,dus ik hoop dat het niet al te vettig is,alhoewel de streek kennende zal het wel wat slijk zijn
Heeft er iemand het parcour nog gedaan deze week en komt er nog een up date van de organisatie na de laatste verkenning

Het is zeker belangrijk om te weten, want als het parkoers zo is als in Boutersem, mag ik mijn zwemvliezen niet vergeten :lol:
felko
Mountainbiker

Post by felko »

pcrispey, ik vertrek wel iets later (omstreeks 9.15) in Lovenjoel aangezien ik eerst tot ginder moet met de mountainbike (kleine 10km).
jekke
Mountainbiker

Post by jekke »

juist gedaan met afpijlen, de toer is wel een beetje modderig maar dit is in het veld, de bos ligt er prachtig bij en vermits onze grote toer toch bijna 3/4 bos is is het prachtig
jekke
Mountainbiker

Post by jekke »

juist gedaan met afpijlen, de toer is wel een beetje modderig maar dit is in het veld, de bos ligt er prachtig bij en vermits onze grote toer toch bijna 3/4 bos is is het prachtig
Autocrosser
Mountainbiker

Post by Autocrosser »

jekke wrote:de toer is wel een beetje modderig maar dit is in het veld, de bos ligt er prachtig bij en vermits onze grote toer toch bijna 3/4 bos is is het prachtig
We zijn benieuwd ...
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

t is te hopen dat het is ni te slijk is zenne !
Post Reply