12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

[quote="moonrider"]te weinig offroad voor mij ( minder dan 50 % :roll: ) ! kweet dat het aldaar veel roadhellingen zijn , ik doe ze liever offroad , maar ja kversta het wel want t'is winter hé .

de leute aldaar ![quote]

Sluit me volledig aan bij Moonie.
Zaterdag thuis en zondag elders gaan biken.(Rarara,...)

Ik zal het wel zien aan de commentaren achteraf.
Had deze in de zomer geweest,ik was er zeker bij,nu.... :-? :-?
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Over zij die zich zorgen maken over de berijdbaarheid.

Vorig jaar heb ik de tocht gereden met een cyclo cross fiets 39-25 als lichtste versnelling versleten michelin mud banden(lees dus nopkes van goe 3mm max. ik heb de langst afstand gedaan en de lus aan de catsberg dubbel. Ik heb wel geteld 3 keer voet aan d grond gezet. Voor de stappers aan de trap/poort(ben dan wel naar beneden gereden :) ) ne keer omdat er voor mij iemand dwars over de weg lag en dan één keer omdat ik er niet opgeraakte.

Valt goe mee naar mijn normen
the grandmaster
Mountainbiker

the grandmaster will be there

Post by the grandmaster »

Mag ik de heren van de kodo's verblijden met de melding, dat de wellicht meest talentrijke onder de raketmannen(ondergetekende dus), zowel op zaterdag als zondag, het deelnemersveld van de lockedyze-toertocht, zal verrijken met zijn komst!
Maak er een tweedaagse van, juist gelijk 'smette' deed in Wervik.
In tegenstelling tot Smette, ga ik wel niet twee maal opteren voor de kids-tocht, maar wil twee maal de 55 op mijn teller.

En als de kodo's d er nu een hellingske meer, en een modderstrookske minder insteken, zal t weer een topweekendje worden!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja 50% offroad is nie veel he :roll: , zondag gereden in roubaix en was lastig :oops: . ga zaterdag eens de 100 km doen van ronde van vlaanderen . Als voorbereiding ognies en de rit van de herders =D> . Liever offroad bergop en stoempen dan veel baan pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :wink:
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

Oei, blijkbaar een laag offroad %. Jammer :(
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Iemand die graag "stoempt" zal op de 55km(die er 57 is) zeker aan zijn trekken komen. Het zal misschien niet altijd off road zijn maar hoogtemeters zijn er genoeg. Voor de anderen kunnen we verzekeren dat we zoveel mogelijk het parcours berijdbaar houden. Het heeft deze week nog niet extreem veel geregend en zijn ervan overtuigd dat het te doen zal zijn. Morgennamiddag rijden we nog eens de toer af om alles te checken op berijdbaarheid. Laten we er terug een MTB feest van maken!
touchdownbiker
Mountainbiker

12/13-01-08 Kemmel

Post by touchdownbiker »

bereidbaar of niet welle komen met de bus naar ginds en wat dat feesten betreft, vraagt dat maar aan ons collega´s van DIKKENBROL of dat we kunnen en kennen.

Zoals wij de kodo´s kennen zullen ze idd zorgen dat het parcour bereidbaar is en als het te doen is zal den off road stijgen en als het niet te doen is zal die dalen. EÉn ding is zeker die gasten doen hun best om er ne zware bereidbare tocht van te maken en een feest. =D> =D> :drunk: :drunk:

Aan een parcour waar ge meer dan den helft moet gaan wandelen omdat ge der al bikend niet door kunt denken wij dat er niemand plezier aan heeft. :roll: :roll: [/b]
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Staar jullie niet blind op die % off road gasten :roll:.
Trouwens moest elke organisatie de juiste % off road publiceren dan denk ik dat 50% plots niet zo weinig meer zou lijken.

Sommigen hebben misschien geen mountainbike maar een modderbike, niet dat ik modder uit de weg ga hoor aar ik vind dat jullie hier die tocht verkeerd beoordelen. :-?

Ik heb al veel tochten in W-Vlaanderen gereden en Kemmel is eentje die in de top 10 staat volgens mij.

Kemmel is jaarlijks een prachtige TT te mooi om niet te biken.

Enkele parels voor de MTB'er worden er voor jullie voorgeschoteld.

De hoogtemeters van deze tocht zijn trouwens netjes over de totale tocht verspreid en de bevoorradingen zijn altijd voorzien op de juiste afstanden. =D> .
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

ja bij mij staat ie ook in mijn top 10,
en wat die %offroad betreft ,der zijn organisaties die nen kerkewegel ook als offroad beschouwen.
niet aan twijfelen de streek rond de vlaamse heuvels ist fantastisch biken,
we zullen ons uitleven!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

gelijk hoe het komt, ik heb vorig jaar genoten en zal dit jaar weer proberen te genieten... Zal wel geen probleem zijn denk ik... Is voor zondag... :wink:
Post Reply