18/01/08 Zwalm By Night

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jend
Mountainbiker

Post by jend »

ik kom ook af, hopelijk met wat volk in men wiel.

wat voor parcour is dit?

Wat klimmen? of nie?
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

in de Zwalmstreek kan je niet vlak fietsen!!! we zullen een parcour op de site laten plaatsen www.molenbikers.be tegen zondag
frederic007
Mountainbiker

Post by frederic007 »

Verleden jaar gereden en kmoet zeggen het parcours is geen meter vlak. tenzij een paar stroken langs het water op het einde en het begin van de rit. Dat maakt de rit enorm zwaar. Er zaten zeer vettige stroken bij waar er een paar kilo modder aan uw banden van hing. Zeker terug van de partij !!!
Safety biker (jerommeke)
Mountainbiker
Location: SCOTT SCALE LTD - SPECIALIZED EPIC S-WORKS - BMC RACEMASTER - RIDLEY EXCALIBUR

Post by Safety biker (jerommeke) »

Hallo,
Ik zal hier ook van de partij zijn en khoop een paar van ons leden mee te krijgen. Is altijd leuk als je een nachtrit in companie kan rijden.
Tot vrijdag. =; =; =; =; =; =;
biker jj
Mountainbiker

Post by biker jj »

die van zingem zullen ook zijn als het weer meeval en zondag dan kluisbergen
Safety biker (jerommeke)
Mountainbiker
Location: SCOTT SCALE LTD - SPECIALIZED EPIC S-WORKS - BMC RACEMASTER - RIDLEY EXCALIBUR

Post by Safety biker (jerommeke) »

Voor die mensen van Zingem, ik ben van Vurste. Bij welke club zijn jullie aangesloten? Ik ga voor de drie, Zwalm op vrijdagavond (nacht), Kortrijk op zaterdag en Kluisbergen op zondag #-o #-o #-o . Tot in Zwalm? =; =; =; =; =;
delou
Mountainbiker

Post by delou »

dezen ook aanwezig, hopelijk met licht tot het einde #-o
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Indie het de moment van vertrek thuisniet strontregent zal ik er zijn met ne maat. Jammer genoeg maar met ons 2. De rest haakt af. Kijk er toch naar uit. Kheb dit winter seizoen 3nachttochten gedaan en allemaal goed meegevallen, en ook niet te neig afgezien vanwege de donker toch n ooit volluit gegaan op enkele strookjes na dan.

Tot dan.

Groetjes Blantje David
biker jj
Mountainbiker

Post by biker jj »

safety biker wij zijn in de club van zingem tis nu de tweede jaar
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

parcours zijn uitgepijld, nu nog hopen op een droge avond dat zal niet lukken als we de weermannen mogen geloven! de ename staat koel, en de seingevers zullen aanwezig zijn dus mannen laat jullie niet afschrikken van de regen en maakt er en gezellige avond van in de mooie Zwalmstreek
Post Reply